ארוס רמזוטי, הזמר האיטלקי המצליח, חוזר להופעה אחת בישראל

אחרי יותר מ- 35 שנות קריירה, מכירות של יותר מ-60 מיליון אלבומים ברחבי העולם ושיתופי פעולה עם שר, טינה טרנר, אנדראה בוצ'לי ורבים אחרים, רמזוטי יופיע לראשונה באמפי תיאטרון קיסריה בישראל

ארוס רמזוטי
ארוס רמזוטי | צילום: יחסי ציבור

הסופרסטאר האיטלקי, ארוס רמזוטי, חוזר להופיע בישראל כחלק מסיבוב הופעות עולמי חדש לקידום אלבומו החדש שייצא בחודשים הקרובים. רמזוטי הופיע בעבר פעמיים בישראל וזכה להצלחה גדולה. במסגרת סיבוב ההופעות החדש שלו, שיכלול עשרה מופעים בלבד, יגיע רמזוטי לאמפי תיאטרון קיסריה בתאריך 6.10.22. מכירת הכרטיסים תחל ביום ראשון הקרוב ומחירם יעמוד על 399-1199 שקלים.

 

עוד במדור המוזיקה:

טריוויה: עד כמה אתם מכירים את הקריירה של זוהר ארגוב?

עושים שישי עם מורן מזור

חוגגים אהבה חדשה: הדואטים הישראליים שפורטים על הרגש


ההצלחה של ארוס רמזוטי התרחשה די מהר. בשנת 1985 יצא אלבום הבכורה שלו "Cuori Agitati" שהגיע רק למקום העשירי במצעד האיטלקי אבל מכר יותר מחצי מיליון עותקים. אלבומו הבא, "Nuovi Eroi", כבש את המקום הראשון במצעד האיטלקי, כמו שאר האלבומים שהוא שחרר מאז. רמזוטי כבש את המקום הראשון במצעדים באוסטריה, שוויץ, הולנד, גרמניה ובלגיה. סגנון הפופ רוק שמאפיין את שיריו הביא לשיתופי פעולה רבים עם אומנים בינלאומיים, ביניהם טינה טרנר, ג'ו קוקר, אנסטסיה, ריקי מרטין ורבים אחרים. היום (חמישי) אמור רמזוטי לשחרר שיר חדש מתוך אלבום חדש, הראשון שלו מאז שנת 2018.

ארוס רמזוטי
ארוס רמזוטי | צילום: יח''צ