הכירו את השיר הרשמי של יורו 2020 - בכיכובם של להקת U2 והדי ג'יי מרטין גריקס

להקת הענק U2 חברה לדי ג'יי המוכר ומייצר הלהיטים מרטין גריקס, כדי להפיק את השיר הרשמי ליורו 2020 שישודר לכל אורכו ברשת 13. במשך שנים השירים הרשמיים של טורנירי כדורגל הפכו ללהיטים גדולים וכעת גריקס והלהקה מקווים שגם שירם "We are the pepole" יהפוך ללהיט מצעדים

בונו | צילום: shutterstock

'We are the People' מאת הדיג'יי ההולנדי מרטין גאריקס, וביחד עם הצמד U2 Bono ו- The Edge הוא ההמנון הרשמי של יורו 2020 שמתקיים השנה במספר רב של מדינות ברחבי אירופה. השיר פורסם רשמית ביום שישי ה- 14 במאי לקראת התחרות שתחל ב11 ביוני.

האם נבחרת אנגליה יכולה ללכת עד הסוף?

טורניר יורו 2020 לא יוכל להיות טורניר גדול בלי שיר רשמי שמלווה אותו, שירים אייקונים מאז ומתמיד ליוו את הטורנירים האירופאיים והעולמיים, כאשר רוב השירים הופכים להיטים ומזוהים עם המדינות המארחות שלהם - הדוגמא המוכרת ביותר היא כמובן השיר "WAKA WAKA" בביצועה של שאקירה שחרך את המצעדים בזמן מונדיאל 2010 והפך ללהיט אלמותי. אוהדי אנגליה יזכרו בחיבה את הלהיט הקלאסי "שלושה אריות" של בדיאל וסקינר מיורו 96, שהציג את הליריקה האגדית של "הכדורגל חוזר הביתה", ואילו "קרנבל דה פריז" של דריו ג'י היה ההתגלמות מוזיקלית של מונדיאל 1998 השמח .

חרכה את הבמות עם להיט הענק | צילום: shutterstock

בראיון לאתר "the goal" אמר גריקס: יצירת המוסיקה לאחד מאירועי הספורט הגדולים בעולם יחד עם Bono ו- The Edge הייתה חוויה מדהימה,אני גאה מאוד במה שעשינו יחד ונרגש לשתף אותו סוף סוף עם שאר העולם!"

צפו בשיר הרשמי:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Martin Garrix (@martingarrix)

תורגם מאנגלית

נלקח מאתר the goal