מרגול בבאר שבע: "תומכת במחאה הזאת, באמא שלי"

הזמרת, שכינתה את המחאה "מהפכה דה לה שמאטע", הגיעה לאתר עצרת המחאה המרכזית בבאר שבע. "אני מחזקת את כל המדינה, לא רק את האנשים שפה. הזמינו אותי ואני שמחה לבוא", אמרה צנעני. למרות זאת נענתה בבוז מהקהל

מרגלית צנעני לפני הופעתה בעצרת בבאר שבע
מרגלית צנעני לפני הופעתה בעצרת בבאר שבע | צילום: חדשות 10

(1:31 דקות)

אחרי שפלטה מילים לא נעימות כלפי מארגני המחאה החברתית וחזרה בה, הגיעה הערב (שבת) הזמרת מרגלית צנעני לעצרת המחאה בפריפריה כדי להביע תמיכה במפגינים. "הזמינו אותי, אני שמחה לבוא", אמרה צנעני לפני הופעתה בעצרת והבהירה כי מעולם לא התנגדה למחאה. "אני מחזקת את כל המדינה, לא רק את האנשים שפה. היה חשוב לי לבוא לבאר שבע".

 

בין שיריה "עץ ירוק מפלסטיק" ו-"שיהיה לי", הוסיפה מרגול באירוע, "אני תומכת במחאה הזאת, באמא שלי. ומי שאומר משהו אחר משקר לכם". למרות הדברים, הקהל שנכח באירוע הגיב להופעת הזמרת בקריאות בוז.

 

צנעני הייתה הראשונה שהעזה לצאת כנגד מחאת האוהלים. "שלא יבלבלו את המוח, אני לא קונה את זה, סבתא שלהם פשוט לא הורישה להם דירה בבזל... זו מהפכה דה לה שמאטע", היא אמרה וחטפה גלים של ביקורת מכל כיוון. 

 

תחילה היא לא הראתה סימני חרטה, אך מהר שינתה את דעתה. לדבריה, הבעיה היא לא המפגינים אלא דווקא מארגני המחאה שלטענתה עושים זאת אך ורק ממניעים פוליטיים. באמצע השבוע החולף, ולאחר שהביעה את הדעות השנויות במחלוקת על מחאת הדיור, ביקשה צנעני להופיע בעצרת המרכזית ונענתה תחילה בשלילה על ידי ראשי המחאה. אלא שבעקבות פרסום בחדשות 10 הושגה פשרה בין הצדדים.

 

>>> בגלל ההתבטאות: קריאות "להעיף את מרגול מכוכב נולד"

 

>>> יוצרים מחאה: 7 שאלות על מחאה חברתית