ההופעה של ריהאנה בישראל: הסיקור המלא

לאחר קצת יותר משעה, הזמרת בת ה-22 סיימה את הופעתה מול 13 אלף צעירים באצטדיון בלומפילד. "אני לא יכולה לחכות לפעם הבאה", היא אמרה רגע לפני שירדה מהבמה

הופעתה של ריהאנה החלה הערב (ראשון) באצטדיון בלומפילד בתל אביב באיחור ולאחר מטחי זיקוקים שנמשכו דקות ארוכות, טיימינג ופירוטכניקה מקובלים בהתחשב בכך שמדובר בדיווה. הזמרת בת ה-22 הופיעה על הבמה כשהיא עומדת על פלטפורמה שעלה מתוך הרצפה, ולובשת על ראשה זר קוצים. ריהאנה ביצעה בתחילה את השיר "Mad House" ותוך כדי הפזמון צעקה "תל אביב".

בעוד שהשיר השני "Hard", התמזג מתוך קודמו, ב"Shut Up and Drive" שהגיע לאחריו שולבו סולואי גיטרה שלאו דווקא זכורים מהשיר המקורי, אולי כסימן לשיתו הפעולה האחרון של ריהאנה עם סלאש מגאנז אנד רוזס.

לאחר ביצוע של השיר "Fire Bomb", שרה ריהאנה את "Disturbia" כשהיא מוקפת ברקדנים על קביים שמכוסים בחליפות קוצים. בעת ששרה את "Rockstar 101", ריהאנה התחלה מעט על הפלטפורמה, מה שקרה לה בלא מעט הופעות לאחרונה, אך כרגיל, התייצבה לעמידה זקופה בטרם הספיקה להביך את עצמה בנפילה.

תוך כדי נגינה על גיטרה, ככל הנראה בעיקר לשם הפוזה הרויקיסטית שהיא מאמצת לעצמה במופע, עברה ריהאנה לביצוע של הלהיט ההיסטרי "Rude Boy", אמנם במעין גרסת פאנק אך פחות רועש מהשירים הקודמים, כשברקע וידאו-ארט צבעוני ומתקתק.

השלב הכסאחיסטי נרגע מעט כשהריהאנה עברה לשיר את "Hate That I Love You", וביקשה: "תל אביב, תרימו את הידיים". עד כה, בשונה מאמנים אחרים שפוקדים את האיזור, ריהאנה לא דיברה בעברית, והבינה שתקבל את אהבת הקהל גם ללא חנופה. לאחר מכן, בעוד שהקהל קרא בשמה של ריהאנה, היא החלה בביצוע "Rehab" כשכולם מלווים אותה בקולי קולות. בסיום השיר ריהאנה ירדה לתוך הבמה על פלטפורמה ושלב זה הוצג על המסך מעברון וידאו.

ריהאנה חזרה אל הבמה לביצוע של "Unfaithful", כשהקהל ביציעים מלווה אותה בשירה. לקלידן, אגב, יש קעקוע מוזר בעברית שכתוב עליו "דרורמשיח".

לאחר ג'אם של הנגנים, ריהאנה שרה את "Please Don't Stop The Music" בביצוע מאוד בומבסטי, לאחר שהחליפה את הלבוש לחליפה מתכתית זוהרת, כשברקע פלייבק של עצמה שעושה לה קולות רקע. לאחר מעברון קצר, ריהאנה עברה לשיר "Glamorous Life" כשהיא עושה סולו תופים מרשים.

בשיר "Let Me" שוב התחיל ליווי גיטרות כבד, וכשריהאנה הציגה לקהל את אדם, הגיטריסט שלה, הוא ענה בסולו ארוך. בסיום השיר ריהאנה צועקת "תל אביב, אני לא שומעת אתכם", והחלה לשיר את "S.O.S", כשהרקדנים סביבה מחופשים לאחיות במסכות אב"כ. השיר הסתיים בגניחות סולו מושקעות, כשלאחר מכן החל אינטרו של פסנתר שקט כקונטרה לקצב של מחיאות הכפיים מהקהל.

ריהאנה מספרת שזו הופעת החינם הראשונה שלה וזה מרגש אותה, מוסיפה שהיא אוהבת את כולם ושזה הקהל הכי מיוחד שלה אי פעם, ומתחילה לשיר את "Take A Bow". בסיום השיר ריהאנה ירדה מהבמה, לרגל חזרתה האחרונה לבא לביצוע מספר שירי הדרן, כשבינתיים על רקע הבמה מוקרן מעברון וידאו.

כמה דקות לפני הסוף, ריהאנה חוזרת לבמה כשלראשה קובע קסקט מוזר, ומבצעת את "Wait Your Turn", שיר היפהופי מהרגיל, אך רחוק מלהיות ראפ, כשלאחריו עברה לשיר את "Live Your Life".

מכיוון שג'יי זי לא הגיע, הביצוע ל"Run This Town", מלווה בוידאו שלו ברקע - להיות בלי אבל להרגיש כמעט עם. את הפזמון היא שרה בלופים, ללא קטעי הראפ של ג'יי זי, אמרה באנגלית "תודה תל אביב", ועברה לשיר את "Umbrella" שסוגר את המופע, בביצוע גרובי לחלוטין ולא צעקני, כשברקע וידאוארט מגניב של עיר מתפוצצת.

"תודה תל אביב, תודה לכולכם, עבדתם כל כך קשה", אמרה ריהאנה רגע לפני שנפרדה מהקהל, "אני לא יכולה לחכות לפעם הבאה".

ריהאנה הגיעה לישראל ביום חמישי האחרון, זאת כחלק ממיזם של חברת אורנג', בו חולקו כרטיסים ללקוחותיה שהתנדבו 4 שעות בעבודות שונות למען הקהילה. לדברי ההפקה, מעל 13 אלף אנשים שהתנדבו פקדו הערב את המופע, שצפוי להסתיים בסביבות השעה 22:00.

>>> ריהאנה בישראל: הסיקור המלא

עדכון אחרון - 22:43