כל הפרטים על ההופעה של ריהאנה בישראל

הופעתה של הזמרת בישראל ב-30 במאי באיצטדיון בלומפילד תהיה פתוחה ללקוחות צעירים של חברת אורנג' שיתנדבו ארבע שעות למען הקהילה

בהמשך לפרסומים על הגעתה של ריהאנה להופעה בישראל, חברת אורנג' חשפה הבוקר את הפרטים המלאים על האירוע: הזמרת תופיע באיצטדיון בלומפילד בתל אביב ביום ראשון ה-30 במאי בשעה 20:00, כאשר כרטיסים למופע יוענקו חינם ללקוחות החברה בגילאי 16 עד 26, זאת בתמורה לארבע שעות של פעילויות התנדבותיות שונות כמפורט באתר המיזם, בשיתוף ארגון rockcorps הבינלאומי שקיים פרויקטים דומים ברחבי העולם עם אמנים כמו ליידי גאגא, קניה ווסט, דיוויד גואטה, קלי רונאלנד, אייקון, רייזורלייט ובאסטה ריימס. הפעילויות השונות יתחלקו למספר תחומים, ביניהם איכות סביבה, סידור אריזה ומיון של מזון ובגדים למשפחות מעוטות יכולת, צביעה וחידוש של מבנים קהילתיים, וגינון.

ריהאנה בת ה-22 החלה את הקריירה המוזיקלית שלה בגיל 16 והוציאה עד היום ארבעה אלבומים, הראשון מביניהם ב-2005, שהגיעו כולם למכירות של זהב ופלטינה. היא שיתפה פעולה עם ג'יי-זי, קניה ווסט, וויל.איי.אם, סלאש ואמנים נוספים, וזכתה לפרסום גם במדורי הרכילות בעקבות פרידתה המתוקשרת מבן זוגה כריס בראון, לאחר שתקף אותה, נעצר והורשע. אלבומה הרביעי, "Rated R", יצא בחודש נובמבר האחרון.

לא מעט להקות ואמנים נוספים צפויים לפקוד את ישראל בקיץ הקרוב, ביניהם פיקסיז, ארט ברוט, מטאליקה, אלטון ג'ון, אלביס קוסטלו ועוד.

>>> גיא פינס כבר סיפר לכם מה תצטרכו לעשות בשביל כרטיס