שמועות על אלבום חדש לדיוויד בואי

על פי שמועות שלא הוכחשו על ידי חברת התקליטים שלו, ייתכן ודיוויד בואי מקליט אלבום חדש בברלין. כמו כן, מפיקי פסטיבל קוואצ'לה מנסים להביאו להופעה בדמות של זיגי סטארדאסט

האם דיוויד בואי עובד על אלבום חדש? כך עשוי להסתמן על פי הודעה שפורסמה תחת משתמש בשמו ברשת המיקרו-בלוגינג טוויטר בתחילת החודש, בה נכתב "ברכות מברלין המושלגת! עובד על חומרים חדשים". אותה הודעה הובילה לגל שמועות לפיו בואי חזר לעבוד במקום שבו הקליט בשנות השבעים את טרילוגיית האלבום "Low", "Heroes" ו-"Lodger".

דובר חברת התקליטים בה חתום בואי אמר לאתר Gigwise שלצערו אין ביכולתו להכחיש או לאשר את נכונות השמועה". אלבומו האחרון של בואי, "Reality" יצא בשנת 2003 וזכור במיוחד לאור העובדה שבואי נאלץ להפסיק את סיבוב ההופעות לקידום האלבום בשל בעיות לב מהן סבל.

תוך כדי כך, מגזין ה-Daily Star מדווח שמארגני פסטיבל המוזיקה קוואצ'לה שנערך מדי חודש חודש אפריל בקליפורניה, מנסים לשכנע את בואי להופיע תחת הדמות של זיגי סטארדאסט שתחתיה פעל בשנת 1972 בעת סיבוב ההופעות לקידום האלבום "The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the Spiders from Mars". מפיקי הפסטיבל ניסו לרשום את בואי להופעה בשנה שעברה אך הוא סירב, ובמקומו הביאו את פרינס. כעת, לאחר השמועות שלפיהן בואי חזר להקליט בברלין, מקווים המארגנים שיסכים להופיע במדבר הקליפורני.

קשה לדעת אם בואי אכן יסכים לחזור לדמותו של זיגי סטארדאסט: "אתה יכול לדמיין משהו מכוער יותר מאדם בן שישים מחופש לזיגי סטארדאסט? לא נראה לי!", אמר בראיון למגזין הרולינג סטון ב-2002. כיום, בגיל 62, קשה לדעת אם הדימוי העצמי שלו התרכך או שמא הוא יעדיף לדבוק במראה הנוכחי שלי.