על קו הזינוק

והפעם במדור שנותן לכם האזנה ראשונה: קרוסלה עמוסים בסטאר קוואליטי, גולדולינס נותנים בפולק הבריטי, ו - The Fans דווקא בצד הפופי של הממלכה

Goldoolins

כדאי שתדעו: השלישייה הזו הוציאה כבר ארבעה אלבומים, עשתה פסקול לסרט והופיעה גם בחו"ל. ועדיין, הם כמעט אלמוניים לגמרי מחוץ לחוגים מסוימים מאוד בארצנו מוקפת האויבים. אל בני הזוג אי טי וטדליק דולין מצטרף אודי גולברט, כאשר שלושתם שרים ומנגנים במגוון רחב של כלים.
בדרך למעלה או למטה: במובנים רבים הם כבר למעלה – אבל אולי זה הכי למעלה שהם יכולים להגיע אליו בארץ. פולק בניחוח בריטי משובח, תענוג אמיתי.
לינק לאתר שלהם

Goldoolins - Ah I See Horizons

Carusella

כדאי שתדעו: תמר אפק (גיטרה ושירה) וגיא שכטר (תופים ושירה) הם שניים מהמוסיקאים היותר ידועים בסצינה האלטרנטיבית בארץ (עד כמה שאפשר להגדיר כזה דבר). השניים ניגנו יחדיו ב"אד" (זכרונם לברכה, כנראה), כאשר שכטר ידוע בעיקר כמתופף של "קרוזנשטרן ופרוחוד" העצומים, ואפק גם ניגנה בעבר ב"הומסיקס" המהוללים.
בדרך למעלה או למטה: לאפק יש סאונד גיטרה שהרבה נגנים בארץ היו מתים להגיע אליו, שכטר הוא אחד המתופפים הכי טובים בארץ, אם לא הטוב שבהם. ביחד הם דווקא מפוצצים במה שהם טוענים שאין – Star Quality. יהיה בהחלט טוב.
לינק לאתר שלהם

Carusella - Star Quality

The Fans

כדאי שתדעו: הלהקה התחילה את דרכה כבר ב-2004, עת החברים סיימו את התיכון. עד מהרה הם התחילו להופיע ולהקליט, כשהאי.פי הראשון שלהם יצא ב-2007. בימים אלו הם עובדים על אלבום בכורה ומקווים לצאת לסיבוב הופעות באירופה.
בדרך למעלה או למטה: הפאנס מהוקצעים, מחוייבים ואנרגטיים. השאלה היא האם סגנון הבריט-פופי שלהם הוא לא קצת פאסה, במונחים של הצלחה מסחרית? נקווה בשבילם שלא.
לינק לאתר שלהם

The Fans - Don't Say