שלישייה עסיסית

והפעם ב"על קו הזינוק": גלית עסיס מגלה איכויות של כוכבת, איתמר רוטשילד מעורר ציפייה ויהודה לדג'לי עושה את זה באנגלית

גלית עסיס

כדאי שתדעו: לעסיס יש סיפור חיים שספק אם היה תקדים לו בקרב יוצרים בארצנו: היא גם זמרת, גם סופרת ילדים וגם שחקנית, שהרבה מתשוקתה לבטא את עצמה נובעת ממחלת עור קשה ממנה סבלה בילדותה. עסיס עובדת עם הליגה העליונה של המוסיקאים בארץ – כמו חיים לרוז, עובד אפרת וארקדי דוכין - על האלבום שלה "נשימות" שאמור לצאת בקרוב.

בדרך למעלה או למטה: לעסיס יש איכויות של כוכבת, שבהחלט עוברות דרך המוסיקה, אבל עושה רושם מהטעימה הקטנה כאן שדווקא ההפקה קצת מקרטעת, למרות השמות הגדולים. נקווה שבשאר האלבום יהיה טוב יותר, כי ברור שיש כאן פוטנציאל שחבל לפספס.

גלית עסיס - "מתנתקת"

איתמר רוטשילד

כדאי שתדעו: רוטשילד עומד להוציא אלבום ב"הד ארצי" בקרוב, ועל-פי רשימת המשתתפים בו, יש למה לחכות: נועם ענבר מ"הבילויים" הפיק, ושלומי שבן, רונה קינן ועוד מתארחים. רוטשילד מרבה לשתף פעולה עם מוסיקאים נוספים (בני בשן, יהודית רביץ ובועז בנאי), כך שאלבום הבכורה שלו בהחלט מעורר ציפייה.

בדרך למעלה או למטה: סוף סוף סינגר-סונגרייטר ששר בעברית, הללויה. אחרי שגבע אלון פתח את דלת ההצלחה המסחרית לגדודי הסינגר-סונגרייטרים, רוטשילד עושה רושם כראשון שיפרוץ דרך הדלת הזו. הקול שלו מיוחד ונעים, הוא מנגן טוב, המילים מושקעות ומיוחדות, הלחן יפה ונועם עינבר יותר מיודע מה הוא עושה.
לינק לאתר שלו

איתמר רוטשילד - "הלילה תדע"

יהודה לדג'לי

כדאי שתדעו: וחזרה לסינגר-סונגרייטר ששר באנגלית. לדג'לי כבר הוציא שני אלבומים באופן פחות או יותר עצמאי והפך לדמות נערצת בחוגים מסוימים. אחרי פאוזה ארוכה למדי, הוא חזר לאחרונה להופיע ולהקליט, כאשר את ההקלטות האחרונות ניתן לטעום בחינם לגמרי באתר שלו.

בדרך למעלה או למטה: לדג'לי כבר נמצא הרבה זמן בדרך למעלה, רק שהוא עושה כל מיני הפסקות בדרך. על פי החומר האחרון שלו, הדרך למעלה הייתה יכולה להיות קלה הרבה יותר בקליפורניה או ניו-יורק. בארץ מעטי-מעט יודעים להעריך מוסיקה כזו, אבל נשמח להיות מופתעים לטובה.
לינק לאתר שלו

יהודה לדג'לי - "Pest"