שלושה בשירה אחת

והפעם ב"על קו הזינוק": יואב דגני רוצה להיות העברי לידר הבא, עומר הרשמן הולך יותר בכיוון של גבע אלון, ואילו פג אדיר עושה רעש, אבל חיובי. קבלו אותם

יואב דגני

כדאי שתדעו: דגני כבר הספיק לכתוב שירים לכמה מוסיקאים אחרים, כמו הראל סקעת. את אלבום הבכורה שלו, "ימים אחרים", מפיק אודי שמחון, שעבד עם אומנים כמו שלמה ארצי. האלבום אמור לצאת ממש בקרוב, בינתיים דגני מופיע ברחבי הארץ ואפילו יש לו פורום.

בדרך למעלה או למטה: על פי השיר המצורף, נדמה שמדובר בניסיון לעשות פופ עברי-לידרי מלטף ואיכותי, שיפנה גם לגדודי מעריצי כוכב נולד. מעניין במיוחד זה לא, אבל זה עשוי טוב ולדגני יש קול יפה, אז אולי זה יצליח. שווה לבדוק את ההופעות הקרובות שלו על מנת לראות האם אכן מדובר בכוכב בפוטנציה.
לינק לאתר שלו

עומר הרשמן

כדאי שתדעו: הרשמן הוא אחד המוסיקאים היותר עסוקים באזור תל-אביב רבתי: הוא מנגן גיטרה בפאניק אנסמבל, ג'ט-סם, ליידי מקבת', בפאלו בוטס ועוד. בין לבין הוא גם סינגר-סונגרייטר שמוציא בקרוב אלבום בכורה, אותו ישיק ב-16 לאפריל.

בדרך למעלה או למטה: "Early Bird", השיר המצורף כאן, הוא אחד היפים שנעשו בארצנו בשנים האחרונות - בטח יחסית לגל הסינגר-סונגרייטרים. הרשמן הוא גיטריסט נפלא עם קול יפה, ואם שאר האלבום יהיה כתוב ומבוצע ברמה של הסינגל הזה, הרי שמצפה לנו תענוג גדול ומרגש.
לינק לאתר שלו

פג אדיר

כדאי שתדעו: הלייבל פית/קית הוא אחד הסואנים והמשמעותיים בסצינה האלטרנטיבית של ארצנו בשנה האחרונה. המון אלבומים והרבה רעש חיובי יוצא מכיוונם. פג אדיר הוא אחד מעושי הרעש החיובי בחבורה ההולכת וגדלה הזו. בקרוב יוצא אלבומו השני, "ילד מתמטיקה".

בדרך למעלה או למטה: הלואו-פיי השוגייזרי של פג אדיר לא יפנה לקהל רחב-מדי, אבל הוא נשמע ייחודי ומסקרן. שיר אחד משאיר טעם של עוד, לכן נראה שהאלבום שלו צפוי לספק חוויית האזנה שלמה, מלנכולית ומהורהרת שדי נדירה במחוזותינו.

מקליטים שירים למגירה וחושבים שכולם צריכים לשמוע אותם? שלחו אלינו מייל ואולי הם יופיעו במדור