הכינו את הרינגטונים

חובבי ציון, הצמד שהביא לנו את "רוצה בנות", חוזר עם סינגל חדש וקופצני לא פחות - "נוסע רחוק". אתם מוזמנים לשמוע ולקרוא מה יש להם להגיד

אם יש שיר אחד בארץ שלא צריך להציג, זה "רוצה בנות". לעומת זאת, את "חובבי ציון", הצמד שעומד מאחוריו, נראה שצריך להציג. לא זכורים הרבה מקרים בארץ בהם שיר זכה לכזו הצלחה, בעוד שאלו שיצרו אותו נשארו אלמונים יחסית.

דור דקל ונוי אלוש, שני שועלי מוסיקה ותקשורת ותיקים, התחילו לעשות מוסיקה ביחד בלי לדעת לאן הם הולכים וכמה רחוק הם יגיעו. לכבוד הסינגל החדש שלהם, קאבר ללהיט של אדם משנות ה-80' "נוסע רחוק".

איך הגעתם דווקא לקאבר לשיר של אדם כסינגל הבא שלכם?
"'נוסע רחוק' הוא אחד משירי האייטיז הגדולים שנעשו בארץ. עבדנו על השיר באולפן המון בשביל לתת כבוד למקור, כי גדלנו על אדם והערצנו אותו. פנינו ליזהר אשדות ולאדם עצמו, וזה לקח תקופה עד שהגענו למצב ששניהם נתנו את ברכת הדרך".

אתם פועלים לקראת אלבום?
"כמו בדאנס העולמי, אנחנו בעיקר מוציאים סינגלים, ככה השוק בנוי. אין טעם לאלבומים. בגלל שההרכב מתפתח ויש לנו הרבה חומרים, יכול להיות שהאלבום יגיע בקיץ, אבל בפורמט שהוא לא דיסק, אלא כרטיס סלולרי או משהו כזה. אנחנו לא מאמינים במדיה הישנה - אם כבר להוציא אלבום אז בשילוב של אפליקציות חדשות".

קרה לך שהיית באיזה מקום ודיברו עליכם בלי שידעו שאתה מחובבי ציון?
"היו איזה חודשיים שהלכנו ברחוב ובכל מקום אתה שומע את הרינגטון, אנשים מדברים על זה ואף אחד לא ידע שזה אני. כל מי שלא הכיר אותנו חשב שאנחנו ערסים בני 16. אנשי עסקים רצו לקחת את השיר או לשתף איתנו פעולה והם חושבים שמדובר בשני טמבלים צעירים שיתנו להם איזה מאתיים שקל והם יגידו תודה. פתאום אנחנו מגיעים לפגישה, שני אנשים בני כמעט 30, ומדברים איתם ביזנס רציני. זה מסוג הדברים שכיף לראות, את ההלם על הפנים של הבנאדם".