"אני בהודיה": נינט תשחק בסרט אמריקאי ותשיר את שיר הנושא שלו

הזמרת נינט טייב קיבלה הודעה מרגשת שהיא נבחרה לשחק בסרט אמריקאי ולשיר את שיר הנושא שלו. "מרשה לעצמי להיות גאה", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה

נינט טייב
נינט טייב | צילום: דניאל קמינסקי

נינט טייב אמנם מוכרת יותר בתור זמרת, אבל גם שיחקה בעבר בסדרות וסרטים ("השיר שלנו", "קירות", "בשבילה גיבורים עפים"). כעת היא יכולה לצרף לרזומה גם תפקיד קרוב בסרט אמריקאי חדש בשם "מונדייס", עם שיר נושא אותו תשיר, אשר נכתב על ידי בוב גלדוף.

 

"אז... אני עכשיו יכולה ומרשה לעצמי להיות גאה ואף להגיד את זה בקול רם, "כתבה נינט בחשבון האינסטגרם שלה. "לכל אחד יש את המסע שלו בחיים ולי יש וואחד מסע וכן, הוא יכול להיות מדכא בהרבה מהפעמים אבל יש גם הרבה פעמים אחרות שיש רגעים מיוחדים ומאירים כמו אלה - נבחרתי לשחק בסרט אמריקאי שנקרא 'מונדייס' ואני גם אשיר את שיר הנושא שלו שנכתב על ידי לא אחר מאשר בוב גלדוף - Tell me why I don't like mondays.

 

"אני בהודיה. תמיד בהודיה. לבורא עולם, לאמא ואבא, למשפחה שלי הקטנה והגדולה, לצוות היקר שעובד איתי ולכם, קהל יקר, שלא התייאשתם ;) רק אהבה לוליות".

 

 

View this post on Instagram

So.. yes, I've decided that I'm allowing my self to be proud and even say it out loud. We all have our journey in life and we all know how sometimes it can be so frustrating and fucking painful but some other times, there are moments like these, where you can smile from the inside and say- thank you god Thank you mommy and daddy Thank you beautiful family of mine Thank you people who work with me Thank you audience for sticking to my plan. I'm going to be a part of the movie ‘Mondays' , playing Jenny and I'm also going to sing the title song of the film- Tell Me Why I Don't Like Mondays. Basically, I feel blessed. אז... אני עכשיו יכולה ומרשה לעצמי להיות גאה ואף להגיד את זה בקול רם. לכל אחד יש את המסע שלו בחיים ולי יש וואחד מסע וכן, הוא יכול להיות מדכא בהרבה מהפעמים אבל יש גם הרבה פעמים אחרות שיש רגעים מיוחדים ומאירים כמו אלה- נבחרתי לשחק בסרט אמריקאי שנקרא ׳ מונדייס׳ ואני גם אשיר את שיר הנושא שלו שנכתב על ידי לא אחר מאשר בוב גלדוף Tell me why I don't like mondays אני בהודיה. תמיד בהודיה. לבורא עולם, לאמא ואבא, למשפחה שלי הקטנה והגדולה, לצוות היקר שעובד איתי ולכם, קהל יקר, שלא התייאשתם;) רק אהבה לוליות

A post shared by Ninet Tayeb (@n.tayeb) on