ככה פותחים שנה: Oliverse יופיע בישראל!

סנסציית הדאבסטפ של "דיסייפל" יגיע להופעה ראשונה בישראל. אז מתי זה קורה, איפה וכמה יעלה כרטיס? • כל הפרטים

אוליברס
אוליברס | צילום: צילום: Chelone Wolf

2018 הייתה ללא ספק השנה של סצנת הבייס הישראלית ואם נשפוט לפי ההכרזה לאירוע הראשון של השנה החדשה, נראה ש-2019 הולכת להיות גדולה אפילו יותר.

 

אוליברס (Oliverse), הכישרון הצעיר שחתום בלייבל הנהדר "דיסייפל", נבחר להיות ה-DJ שיוביל את אירוע הבייס.קאמפ הראשון של השנה.

 

מדובר בכוח מלודי שעולה במהירות מסחררת ובאחד השמות החמים ביותר ב"דיסייפל" ובסצנת הדאבסטפ בכלל ואחד האמנים המוכשרים, המגוונים, והמפתיעים ביותר של הסצנה.

 

אוליברס פרץ לתודעה עם הרמיקס המצוין לבאנגר של - Techami "After Life", שזכה לתגובות מעולות בתעשייה.

 

"Visions", ה-EP שלו משנת 2017, זכה לשבחים רבים ואפילו סקרילקס, יוצר הדאבסטפ המפורסם ביותר, הכריז עליו כ"אחד האלבומים הטובים של השנה".

 

אוליברס הספיק להופיע לצד Getter, Skism, Doctor P ועוד ושיחרר קטעים בלייבלים המובילים של המוזיקה אלקטרונית ביניהם דסייפל, מונסטרקאט, UKF ועוד.

 

הפופולריות העולה של אירועי הבייס.קאמפ גרמו למפיקים לחפש מקום גדול יותר ופחות צפוף אבל כזה שעדיין שומר על אווירת האנדרגראונד. "הארט" נבחר להיות המקום שייארח את האירוע ומלבד מיקום גדול יותר הוא מציע גם פינות ישיבה, בר מוזל ומערכת סאונד מתקדמת.

 

 

 

מלבד אוליברס, ניתן למצוא בליינאפ כמה מאמני הדאבסטפ המובילים בישראל: Tetrix Bass, Dubhead, Sejenex, A!int That All ואת הצמד Stererotype.

 

האירוע יתקיים ב-03.01.19 במועדון "הארט", סמטת הש"ך 9, תל-אביב. מחיר השקה: 89₪


פרטים נוספים וכרטיסים ניתן למצוא באתר "MEGATICKETS"

 

כתבות קשורות
רפיוז'ן: "גאה להופיע מול הקהל הישראלי" | 20.12.18