למה יוקו אונו חושבת שג'ון לנון אשם ברצח שלו?

אליסיה קארה מחממת את הלב, ויסין, יאנדל ואוזונה בלהיט רגאטון חדש וקולדפליי עובדים על סרט דוקו חדש • חדשות המוזיקה הבינלאומית

פול מקרטני וג'ון לנון
פול מקרטני וג'ון לנון | צילום: Hulton Archive, גטי אימג'ס

כשבחוץ גשום וקר, אליסיה קארה מחממת את הלב עם הקליפ החדש מאלבומה החדש The Pains Of Growing. השיר My Kind הוא יצירה רומנטית, מלודית ומבטאת היטב את יכולותיה הווקליות הממיסות את הלב של קארה.

 

השבוע שיחררה קארה את הקליפ לשיר בצורת הופעה חיה, בליווי להקתה וזמרי וזמרות הליווי שלה והוכיחה כמה מרגשת ורומנטית היא יכולה להיות (כשהיא רוצה).

 

כשאתה מאוהב, אתה לפעמים לא יודע עצמך מאושר. עד כדי כך שאתה הולך סחור סחור ולא מצליח להתפקס, להבדיל בין לילה ליום וכשאהובתך רחוקה ממך, אתה אומלל. כל זה בא לידי ביטוי בקליפ החדש והדי ארוך (7:23 דקות) של להקת הפופ הבריטית The 1975- (It's Not Living (If It's Not With You שמתאר מצד אחד את אותו מאוהב חסר תקנה אומלל ומצד שני מלווה את הלהקה בהופעה חיה על במה.

 

הלהקה ממשיכה לייצר פופ קיטשי שנע בקו שבין אולדסקול ניינטיזי לבין אלמנטים עכשווים ואמנם השיר אינו נשמע כאחד הלהיטים שלה, הוא עדיין מצליח לספק היטב את הסחורה. בייחוד לקהל הנאמן של הלהקה.

 

 

ויסין, יאנדל ואוזונה ממשיכים יחד ולחוד לשמור על הפופולאריות של הרגאטון ומשחררים את Callao(קייאו, שמו של הנמל העיקרי של פרו, מחוץ ללימה) שכולל קצב לוהט וסקסי, בחורות מקפצות בלבוש מינימלי והמון אווירה ווייב של מסיבה. כמו כל שיר רגאטון טיפוסי.

 

 

השבוע מלאו 38 שנה לפטירתו של ג'ון לנון, מייסד להקת "הביטלס" ואחד המוזיקאים המשפיעים ופורצי הדרך במאה ה-20 שנרצח ב-8 בדצמבר 1980 ע"י מארק צ'פמן. יוקו אונו, אלמנתו של לנון, התראיינה לתכנית הטלויזיה האמריקאית Insid Edition וסיפרה כי לדעתה לנון הוביל את עצמו למותו.

 

צפו: קולדפליי הופיעו השבוע בסאן פאולו בהופעה שתועדה באלבום עתידי וסרט דוקו חדש המלווה את הלהקה - A Head Full Of Dreams. כאן ביצוע יפהפה של הלהקה מאותה הופעה שנערכה השבוע- ביצוע מחודש לשיר משנת 2011 - Paradise.