עשרות מיליוני צפיות ביממה: אלטון ג'ון בפרסומת ששברה את הרשת

סרטון של שתי דקות וחצי, ובו אלטון ג'ון חוזר אל רגעים מרגשים מחייו, גרמה לעלייה חדה במכירות הטישו ביממות האחרונות. צפו בפרסומת חג המולד המדוברת

פרסומת חג המולד עם אלטון
פרסומת חג המולד עם אלטון | צילום: צילום מסך

אם הסתובבתם ברשת ביומיים האחרונים, כנראה שלא הצלחתם להימנע מ-2:30 דקות האלה ובמהלכן גם מהרבה טישו - מכיוון שהפרסומת הזו, בכיכובו של אלטון ג'ון, פשוט שברה את האינטרנט.

 

עם עשרות מיליוני צפיות ב-48 שעות על פני פייסבוק, טוויטר, יוטיוב ובפלטפורמות אחרות, הפרסומת של הזמר הבריטי בן ה-71 הצליחה לרגש רבים וגרפה מאות אלפי שיתופים ותגובות אוהדות. הנה היא לפניכם:

 

 

הפרסומת, לענקית הקמעונאות "ג'ון לואיס ושות'", לוקחת אותנו יחד עם ג'ון למסע אל עברו הקרוב, הרחוק והמאוד רחוק, על רקע להיטו משנת 1970, "Your Song". ג'ון חוזר אחורה בזמן אל הקלטת השיר עצמו, ואל הופעותיו המפורסמות בדודג'ר סטדיום, ואז אל ילדותו.

 

ג'ון, על פי אתרו הרשמי, החל לנגן כבר בגיל 3, וזכה למלגת מוזיקה באקדמיה המלכותית למוזיקה בגיל 11. בסיומה של הפרסומת, הוא נראה כילד המקבל מתנה לחג המולד - פסנתר. "יש מתנות שהן יותר מסתם מתנה", נכתב על המסך.

 

בהודעה שמסר ושפורסמה במגזין "פיפל", סיפר אלטון, שבשנה שעברה איבד את אמו שמתה: "מסע הפרסום מכיל כל כך הרבה זכרונות מחממי לב עבורי ועבור משפחתי. זו היתה הזדמנות מלבבת להיזכר בחיי במוזיקה ובמסע המופלא שהייתי בו, ואיך הנגינה על הפסנתר אצל סבתי סימנה את הרגע בו המוזיקה נכנסה אל חיי. אהבתי כל רגע בפרסומת הזו".