הבקסטריט בויז חוזרים לשחק משחקים עם הלב שלנו

אריאנה גראנדה מרגשת, אייסאפ רוקי ו-FKA טוויגס נופלים לפשע, מאלומה וקרול ג'י רומנטיים והאם הלהיט החדש של יוצר "דספסיטו" מועתק מאתניקס? סיכום מוזיקה בינלאומית

בקסטריט בויז
בקסטריט בויז | צילום: יוטיוב

להקת "הבקסטריט בויז" חוזרת לרגש עם הקליפ החדש לשיר Chances מתוך אלבומה העתידי של הלקה (DNA), קליפ המתרחש בשדה תעופה והרומנטיקה המתגבשת תוך כדי ההמתנה לטיסה. השיר שואל: מה הסיכוי שדבר כזה יכול לקרות? הלהקה נשמעת בדיוק כמו שנשמעה בניינטיז, כמו מנהרת הזמן לא הגיע לחבריה. משובח ונוגע.

 

להקת הבנות הבריטית ליטל מיקס, חזרה לבלדות הרומנטית הקיטשיות (טו מאץ') שמציגות את ההרמוניות הקוליות המתקתקות שלהן והשיר Told You So מדבר על אהבה טוטאלית, על ניסיון לשכנע את בחיר ליבן להגיע אליהן ופשוט לאהוב אותן ולא אף אחת אחרת. צריך יותר מכך?

 

הקליפ האמנותי ביותר שיצא השבוע שייך לראפר אייסאפ רוקי ו- FKA טוויגס (הזמרת טליה דברט ברנט) בשיר Fukk Sleep שמתאר בצורה אמנותית את חיי הפשע הסטנדרטיים: פריצה למכוניות עם אלה, בילוי עם זונות וסמים במכוני ליווי, שוד בסופרמרקט וחשפנית מתערטלת על עמוד. מקורי בהחלט.

 

סוויז ביטז ופרנץ' מונטנה חוזרים לעידן הקליפים של הניינטיז שכללו אפקטים בשחור לבן ותיעוד ביצוע בהופעה ללא רעיונות מורכבים וכל זה קורה בקליפ לשירם החדש והמשותף המורכב משמותיהם- Swizzmontana שכולל אולדסקול היפ הופ בועט ואנרגטי אך ללא ליריקה מעניינת במיוחד. שיר אינסטנט.

 

כתבות קשורות


כש-TOY פגש את הבקסטריט בויז: אתם חייבים לשמוע את המאשאפ הזה! | 29.03.18
בקסטריט'ס בק: המופע של בקסטריט בויז היה קפיצה מהנה לניינטיז | 22.04.18