קארדי בי: "אני אוהבת סקס על הבוקר, אבל יותר אוהבת צ'קים"

קארדי בי מעדיפה מזומנים על פני סקס, לואיס פונסי לא מצליח לשחזר את ההצלחה של "דספסיטו", טראוויס סקוט ודרייק בשת"פ סקסי וקנדריק למאר וג'יי רוק חוזרים לשורשים

קארדי בי
קארדי בי | צילום: יוטיוב

"אני אוהבת סקס על הבוקר, אבל יותר אוהבת צ'קים", כך שרה קארדי בי בסינגל החדש שלה שיצא השבוע - Money שכולל מלבד טקסט בועט והומוריסטי גם ביטים מעולים ופראיות אינטואיטיבית מבית היוצר של קארדי שממשיכה להפגיז בזה אחר זה סינגלים חדשים. על עטיפת הסינגל צולמה הראפרית בעירום כמעט מלא. אחד השירים הטובים שלה לאחרונה (לדעתי).

 

אשף הרגאטון והדספסיטו לואיס פונסי חבר השבוע לזמר הרגאטון הפורטוריקני אוסונה ל-Imposible רגאטון לטיני טהור ומסורתי שאמנם מעורר באופן מיידי את החשק לרקוד ולהתנועע ונעים לאוזן, אך לא מיוחד יתר על המידה וללא פזמון קליט שיכול להשתוות ללהיטו המוכר של פונסי.

 

אבוקת עשן אדומה מפוזרת ברחבי העיר, ירח אדמדם ענק, פרצוף המתפורר לרסיסים כזכוכית, ובחורות חשופות עכוז משומן רוכבות בסקסיות על אופניים הם רק חלק מהאלמנטים המרכיבים את הקליפ החדש והמושקע של טראוויס סקוט ודרייק - Sicko Mode המלווה את צאת אלבומו השלישי של סקוט- "Astroworld" שראה אור החודש.

 

השיר נחשב למצליח ביותר של סקוט מהאלבום (עד כה) והעפיל השבוע למקום הרביעי במצעד הפזמונים האמריקאי "בילבורד" ולמעשה מהווה את חלון הראווה הבולט באלבום כשהוא מציג את סקוט משופשף, בוגר וחסר פשרות יותר מאי פעם.

 

הראפרים ג'יי רוק וקנדריק למאר חוזרים למקורות ומשחררים את Wow Freestyle מתוך אלבומו השלישי והחדש של ג'יי רוק - Redemption. בקליפ מבלים השניים בדרכים במכונית, פוגשים חברים ובעיקר חושפים אחוות אחים מרגשת.

 

לעומת זאת, הטוקבקים פחות מפרגנים לג'יי רוק ומרביתם טוענים שהשתתפותו של למאר בקליפ היא שהצילה את השיר של רוק מכישלון וכי לבד הוא פשוט עדיין בליגה של הקטנים. מה דעתכם?

 

צפו: להקת Imagine Dragons חוזרת במנהרת הזמן לאייטיז ולימי משחקי הוידאו והאטארי עם Zero, הקליפ ושיר הנושא המגניב מתוך הסרט החדש - Ralph Breaks The Internet