הסיפור הפסיכי מאחורי הראפרית ותופעת הרשת IC

הקליפ שלה, "ICBanana", שצולם בתור בדיחה ושאי אפשר להבין ממנו אף מילה, זכה לכמעט 700 אלף צפיות ופרודיות ברחבי הרשת | עכשיו, הבחורה עם "שם של בן" לא מתכוונת לעצור

הראפרית IC
הראפרית Ic | צילום: יוטיוב

זאת לא המתחרה החדשה של ניקי מינאז', זאת גם לא הבי אף אף של קארדי בי - לא תאמינו אבל זו הראפרית IC, או בשמה האמיתי... עידן כהן.

 

עידן לא מגיעה מטיים סקוור... בואו נגיד פחות ניו יורק סיטי אלא יותר אם המושבות סטייל. היא נולדה בפתח תקווה, לא ממש שמה על בית ספר, ותמיד חלמה על המסך הגדול. כבר בזמן השירות הצבאי עידן יצרה שתי דמויות רשת: סיוון החיילת הערסית, ודאשה ולריה הנערה הרוסיה שמנסה להצליח כיוטיוברית. הסרטונים זכו למיליוני צפיות ולתגובות רבות.

 

את זמרת הראפ הלוהטת האמריקנית IC עידן יצרה בסוף 2017, והדמות מגיעה עם סיפור חיים מלא משל עצמה. IC נולדה בפילדלפיה, הגיעה מבית עני וגדלה עם סבתא שלה בקרוואן, עד שבגיל 14 עברה להוליווד שם גילה אותה צייד כשרונות.

למעריצים שכותבים לעידן תגובות בעברית היא מקפידה לענות בתור IC... העיקר לא לשבור את הדמות.

 

הקליפ הראשון, ICBANANA, אמנם עומד על שווי של כ-250 אלף שקלים אבל הופק לחלוטין בחינם - מזל שיש חברים שהשתתפו והגיעו בהתנדבות. ואם לא הבנתם מילה מהשיר אל תדאגו, אתם לא לבד: השיר כולו בג'יבריש ולא סתם. מדובר בדאחקה על קהל בני הנוער שקונה כל דבר שימכרו לו, גם אם הוא לא מבין את המילים והמשמעות. השיר הוקלט בכלל כבדיחה אבל צבר כבר 700 אלף צפיות ואפילו פארודיות וקאברים בהשראת הקליפ. לפני כשלושה חודשים היא עברה לארצות הברית במטרה להגשים את החלום. בימים אלה היא מצלמת קליפ חדש ואפילו קיבלה חיזוק מהבית.