מרענן: מירי מסיקה מארחת את הראפר איזי בקליפ חדש

מירי מסיקה מוציאה את השיר "מפחד עלייך" סינגל חדש בו היא מארחת את ארז (איזי) שרון, זהו שיתוף פעולה ראשוני ומקורי המחבר בין שני האמנים מהז'אנרים השונים

מירי מסיקה
מירי מסיקה | צילום: יוטיוב

מירי מסיקה מוציאה את השיר "מפחד עלייך" סינגל חדש בו היא מארחת את ארז (איזי) שרון זהו שיתוף פעולה ראשוני ומקורי המחבר בין שני אמנים יוצאי דופן ובין ז'אנרים מוזיקליים שונים. השילוב בין קולה העוצמתי של מירי לקטע הראפ המדוייק של EZ יוצרים שיר מיוחד במינו, עם עיבוד רענן, חדיש ומפתיע.

 

מירי מסיקה: "אני מאד מחוברת לשיר ומרגישה שאני שרה אותו על עצמי. הוא מדבר על נשיות, גבריות ומה שביניהם, על הניגודיות והקונפליקטים שיש בין אישה לעצמה, ובין אישה לגבר. הקונפליקט הפנימי הנצחי בין אישה-ילדה, מצד אחד חזקה, עוצמתית, מגשימה חלומות וכובשת יעדים ומהצד שני ילדה שלפעמים מרגישה אבודה וצריכה שיצילו אותה. איזי, מביא נקודת מבט של גבר שבעצם מפחד על עצמו, מפחד לאבד שליטה לעיתים נוכח עוצמתה של האישה.. זה שיתוף הפעולה הראשון שלי עם איזי שהוא מחלוצי הז'אנר, היה לי תענוג גדול לעבוד איתו."

 

מאחורי מירי כבר שישה אלבומי אולפן, אלבומה האחרון, "אלוהי הדברים הקטנים", שיצא ב- 2017 גרף ביקורות ותגובות נלהבות מהקהל והתקשורת כאחד. כיום, עשור מאז פרצה לתודעת הקהל וזכתה בכל תואר אפשרי, מוכיחה מירי שאפשר להמשיך ולנסות לגלות עולמות וכיוונים נוספים ולהמציא את עצמה מחדש. היא הפכה לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי, עם רפרטואר עשיר ומגוון ואינספור הופעות מצליחות על הבמות הגדולות ביותר בכל רחבי הארץ.

 

את השיר כתבה שחף וולמן והלחין אלנתן שלום, ואילו העיבודים וההפקה המוסיקלית הופקדו בידיהם המוכשרות של רוני בראון ואיתי צוק. הניהול האמנותי של רוני בראון.

 

ב- 14.2 ערב ה ,Valentine's Day מגיעה מירי להיכל התרבות בת"א למופע חגיגי ומיוחד בסימן חג האהבה