לא התחברה לקעקועים? פוסט מאלון שר לאהבת חייו שעזבה אותו

די ג'יי סנייק, סלינה גומז וקארדי בי מציגים את הלהיט שישגע את החורף, אמינם הופך לגיבור על, קמילה קביו שבורת לב ופרנץ' מונטנה ודרייק מואסים במותגים. חדשות מוזיקה

פוסט מאלון
פוסט מאלון | צילום: אינסטגרם

השבוע נפתח עם הלהיט הענק של החורף Taki Taki של די ג'יי סנייק, סלינה גומז, אוזונה וקארדי בי, סופרגרופ שמגישה רגאטון לטיני טהור, קצבי ולוהט שזוכה לקליפ סקסי במיוחד המתרחש בתוך לבה בוערת וכולל שלל בחורות חשופות חזה וישבן, כוריאוגרפיה חושנית ובעיקר פזמון שתופס את האוזן מיד ומשאיר טעם של עוד.

 

אמינם מזכיר קצת את ימיו כראפר בעידן הדיסק בקליפ לשיר החדש שלו, שיר הנושא המצוין והבועט מסרט גיבורי העל האמריקאי החדש - "ונום", שיר שהקליט אמינם במיוחד לסרט. בקליפ, הכולל סצנות מהסרט, נראה בחור שחור כשהוא מוצא דיסק שבור על הרצפה, אוסף אותו ומאזין לו ברכבת. בהמשך רואים מסומם נכנס לקריז, אישה שמקבלת כוחות על ולפינאלה אמינם שהופך למפלצת בסיום הקליפ.

 

אחרי שזכה לאחרונה בפרס אמן הפופ-רוק של השנה בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית, ממשיך פוסט מאלון לשעוט למעלה עם השיר החדש Better Now שממשיך בנוסחתיות האופיינית שלו כמכונת להיטים ובו הוא שר ברומנטיקה וסנטימנטים לאהבת חיי שעזבה אותו. ההפקה המוזיקלית העכשווית והלחן המאד מלודי נשמע כאחד השירים הבולטים שילוו אותנו בחודשים הקרובים ובצדק.

 

קמילה קביו, שכבר מזמן הוכיחה שהיא לא רק זמרת של להיט אחד, ריגשה השבוע עם הקליפ לבלדה הרומנטית המלנכולית החדשה שלה- Concequences. בקליפ נראית הכוכבת מהלכת בין עלי שלכת מהרהרת בזיכרונה על ימי האהבה הגדולים שלה עם האקס ודומעת כשהיא מבינה שאלו ימים שלא יחזרו עוד וכי אלו השלכותיה של האהבה והפרידה. בלדה מרגשת ונוגעת ללב.

 

"יהלומים על צווארי, דמעות קפואות", זה משפט המחץ מהשיר החדש של פרנץ' מונטנה ודרייק- No Stylist הסוקר את חיי הסלבס והראפרים כתלויים במותגי האופנה ובסטייליסטים על אף שהם יודעים שזה לא תמיד העולם ה"אמיתי". דרייק מפגיז פה ומונטנה נותנת לו רוח גבית טובה. אה וחדי העין ישימו לב שבדקה ה-03:06 יש גם הופעת אורח לשבריר שנייה של יאנג ת'אג.