הראפר שינפץ בקליפ אחד את כל הסטיגמות שלכם (טוב, את חלקן)

ריי סרמורד מארחים את דרייק וליל' פאמטפ בקליפ חדש, ג'וני וורלד בשיר על גזענות, אליסיה קארה בודדה ושבורת לב והרווי נכנס לכלא. חדשות המוזיקה מחו"ל

Juice WRLD
Juice Wrld | צילום: יוטיוב

במאי השנה הוציא צמד ההיפ הופ ריי סרמורד את אלבומם השלישי והמשולש - SR3MM והשבוע שחרר הצמד קליפ חדש לשיר מתוכו "42" המדמה את מידת איבר מינם של השניים למידת נעליים (42).

 

הקליפ מתאר יום בחיי הצמד: תחילה בחנות נעליים בה נראים השניים מודדים נעליים חדשות תוך עישון ג'וינט, דרך בילוי עם חברים כמו דרייק וליל' פאמפ (/שמתארחים בקליפ), בילוי עם בחורות שכרוכות אחריהם ועד עלייתם לבמה בהופעה.

 

הצמד שומר על הביטים הבועטים, על הסטייל הייחודי שאפיין את שני אלבומיהם הקודמים ו"42" הוא ההוכחה לכך, גם אם זו לא הרצועה המבריקה ביותר באלבום (מבחינת חריזה, ליריקה וביצוע), היא עדיין כוללת את חותמם הידוע לטובה.

 

הראפר Juice WRLD אחראי לאחד השירים החברתיים אך לא חינוכיים הבולטים השבוע: Black And White בו הוא מספר על הסנפת קוקאין עם חבריו השחורים ובהמשך החלפת חוג חברתי ועישון קודאין עם חבריו הלבנים, הוא דורש לנפץ את הסטריאוטיפ ששחורים צריכים לבלות עם שחורים ולבנים עם לבנים ומצהיר כי הוא מואס בגזענות ודורש לשיוויון ולבילוי משותף של שני סוגי החברים משני צבעי העור.

 

האמת שזו בלדת ראפ מלודית למדי שתופסת את האוזן משמיעה ראשונה וברגע שהפזמון הקליט נכנס לראש - הוא לא יוצא ממנו.

 

זוכת הגראמי (לאחרונה) אליסיה קארה שחררה השבוע קליפ לאחד השירים הטובים מאלבומה The Pains Of Growing ("כאבי גדילה")- Trust My Lonely שכולל קומבינציה מעניינת של פופ אלקטרוני ורגאיי ובו עוסקת הזמרת בתהליך ההתפכחות לאחר שיברון הלב ותקופת הבדידות שאחרי הפרידה.

 

בקליפ נראית קארה בחליפה מעונבת (וגברית יש לומר) כשהיא מהלכת בפארק, באמצע מגרש פוטבול, בחדר בקרת טלוויזיה, בחוף הים ועוד כשהיא מחליפה עניבות בתפזורת. מסוג הרגעים בהם השיר מתעלה על הקליפ.

 

HRVY (הארווי קנטוול) נכנס לבית הסוהר ומגלה שבעצם הוא הגיע לגן עדן: משחק שחמט עם האסירים, שוטרות סקסיות שרוקדות ומענטזות לצידו ואסירים שרוקדים יחד איתו ומזדהים עם תפילתו שאהובתו תהיה לצידו. כל זה מתרחש בשיר הפופ הנוסחתי אך הקליט שלו- I Wish You Were Here (לא, אין שום קשר לקלאסיקה של "פינק פלויד" מהסבנטיז). יציאה נהדרת!

 

דאב קאמרון (המוכרת מהסדרה "ליב ומאדי" של ערוץ דיסני) וצ'יינה אן מקליין חוברות ל-Stronger קליפ חדש, מושקע ומקורי במיוחד המתרחש בלילה גשום ומשלב בין אנימציה למציאות כשהן מגישות דאנס פופ טהור שתפור היטב ליכולתן הווקאלית. שיתוף פעולה מעניין ומסקרן.