אופס! ההפתעה הענקית של ריהאנה נהרסה בגלל פליטת פה

מרשמלו תורם חצי מיליון דולר עבור ילדי מהגרים, רמזים על האלבום החדש של ריהאנה ודיליון פרנסיס משחרר אלבום EDM לטיני במיוחד. סיכום מוזיקה אלקטרונית

ריהאנה
ריהאנה | צילום: אינסטגרם

מרשמלו תורם חצי מילון דולר עבור ילדי מהגרים:

 

מפיק העל המפורסם הרים את הכפפה ובחר להעניק תרומה גרנדיוזית בשווי חצי מיליון דולר עבור "KIND", ארגון אמריקאי אשר דוגל בסיוע ומתן ביטחון עבור ילדי מהגרים אשר הגיעו לארצות הברית ללא הוריהם.

במשך השנתיים האחרונות, מרשמלו הגדיר עצמו בתור אחד מהמפיקים העסוקים והמשגשגים ביותר בסצינה. לפני מספר חודשים, היה זה מגזין פורבס שביסס את הדברים כאשר מנה את שמו של היוצר בתור האמן החמישי הרווחי ביותר בתעשיית המוזיקה האלקטרונית לשנת 2018. במהלך 2017, מרשמלו הופיע 170 פעמים במסגרות שונות וגרף סכום עתק שעומד על כ- 23,000,000$.

 

תגובתו של הארגון על המענק לא איחרה להגיע. "תודה רבה לך, מרשמלו, על תרומה נדיבה להפליא בסכום של חצי מיליון דולר לקינד!" כתב האירגון בפוסט טוויטר מיוחד שהוקדש לאמן. עוד הוסיף כי תמיכתו הכספית תעזור לארגון לספק את ההגנה החיונית לילדים הבודדים.

 

מרשמלו, שהופתע במיוחד מפוסט ההערכה שפרסם הארגון, החליט גם הוא לפרסם תגובה על חשיפת התרומה. "מעולם לא רציתי שהתרומה הזו תתפרסם" הוא כתב. "רק רציתי לבטא כמה אני מוקיר לכם, המעריצים, תודה על התמיכה בי. אם יש דבר אחד שלמדתי, זה שכסף לא מביא שמחה, אבל המתנה של להיות בעל יכולת להעניק ולהחזיר לאחר כן.."

 

 

אלסו פולט מידע על האלבום החדש של ריהאנה:

 

לאחר שעבודתה הארוכה על אלבומה התשיעי הגיעה לקיצה, הזמרת שוברת-המצעדים, ריהאנה, עתידה לשחרר את "R9" בשבועות הקרובים. מה שהיה אמור להיות הפתעה עצומה עבור מעריציה, הפך לפליטת פה (או הערה מכוונת לחלוטין) של אלסו, בראיון שערך ל- "The Daily Star".

 

לאחר שנשאל על הנושא המסקרן, המפיק השוודי חשף למגזין הנחשק כי האלבום הקרוב של ריי-ריי הולך להיות רווי בשיתופי פעולה עם סצינת המוזיקה האלקטרונית. בין השמות שיופיעו לצד שמה של זמרת הענק על גבי הטראקליסט העשיר, תוכלו למצוא גם את דיפלו, קלווין האריס ואפילו עבודה נוספת שרחקה לצד הדיג'יי הטוב בעולם, מרטין גריקס, אשר הופיע בארצנו לפני מספר שבועות.

 

טרם נשמעה תגובה מפי גריקס, האריס או ריהאנה בעצמה, אך דיפלו חד-הלשון מיהר לפרסם דרך הטוויטר תגובה בעניין. דיפלו לא חסך בביקורת כאשר ציטט את שורת המחץ מסרטו של מילצ'ן- מועדון קרב. " the first rule of fight club is you do not talk about fight club", הוא כתב, ופרסם בשנית את הפוסט לגבי חשיפת הראיון.

 

 

דיליון פרנסיס משיק את "WUT WUT"


מפיק המוזיקה האלקטרונית המפורסם, דיליון פרנסיס, חשף את אלבומו החדש והייחודי- "WUT WUT". זו היא התנסותו הראשונה של פרנסיס בתור מפיק EDM שמייצר סוג חדש של פופ לטיני- אלקטרוני, ז'אנר חדש יחסית, שבימים אלו חוצה את גבולותיו מטרנד לסגנון. יצירה נוספת שקידמה את מעמדו של הסגנון היא "Say My Name" של דיויד גואטה ג'יי בולבין ובבה רקסה ששוחרר לפני שבועיים.

 

האלבום שעושה הרבה גלים עקב ייחודיותו בתור האלבום הראשון של יוצר מפורסם אשר לוקח את הטרנד ומרחיב אותו ל-11 טראקים באותו הסגנון, מערב מספר שמות מסקרנים וגדולים מסגנון הרגאטון והמוזיקה הלטינית בכלל. עד כה הוא נחשב על פי גוגל להצלחה לא קטנה- על פי התפלגות מנוע החיפוש, 89% אהבו את הניסיון של פרנסיס. מגזין רולינג סטונס אם זאת, העניק לו דירוג של 2.5 כוכבים.

 

כתבות קשורות


לפעמים חלומות מתגשמים: האם SHM בדרך לאיחוד נוסף? | 17.09.18
הפרויקט הכי גדול בחייו של Jauz יוצא לדרך! | 20.09.18