כמעט בן 50: האם טייסטו עדיין עומד בקצב?

טייסטו מוכיח שוב למה הוא נחשב לאחד הגדולים אי פעם, הנושא של טראנסמישן נחשף וגם: אוהבים את הדאנס של תחילת שנות האלפיים? זה האירוע בשבילכם • נכנס לקצב

טייסטו
טייסטו | צילום: יח"צ

גם בגיל 49: טייסטו מוכיח שהוא עדיין אחד הטובים בעולם

 

בחודש האחרון טיילתי בארה"ב. לקראת סוף הטיול יצא לי להיות בלאס וגאס ושם תפסתי הופעה של טייסטו, מי שנחשב בעיניי רבים ל-DJ הגדול בכל הזמנים. הכוכב ההולנדי הופיעה ב-Hakkasan, אחד המועדונים הכי נחשבים בארה"ב.

 

עד כה ייצא לי לראות את טייסטו פעמיים - פעם אחת בטומורולנד 2017, שם סיפק סט נהדר, ופעם אחת בהופעה האחרונה שלו (בנתיים) בישראל, אז היה האירוע המרכזי באחד הרייבים הכי טובים שהיו כאן.

 

הסט של טייסטו בוגאס היה פחות מרשים מאלה בישראל ובטומורולנד ועדיין - הוא היה טוב בהרבה מרוב הסטים שראיתי השנה בלייב. הסיבה לכך פשוטה - אין הרבה אמנים שיכולים לתקלט ברמה של טייסטו.

 

בניית הסט של הכוכב, שיודע איך להכניס את הקהל לעניינים כבר מהתחלה, הייתה לא פחות ממושלמת. ההולנדי יודע לנגן טראקים רגועים יותר כשצריך וגם למצוא את הזמן המושלם כדי להביא את הסט לשיא. תוסיפו לכך קטעים אינסטרומנטליים מדהימים שלו וקיבלתם DJ שבאמת אין שני לו.

 

נכון, הוא רחוק מאוד מהשיא שלו (בעיקר מבחינת התוכן המוזיקלי) והיו בסט הרבה יותר מדי להיטים ושירים שהם לא שלו (מה שכמובן היה מותאם לקהל שפקד את המועדון) אבל היכולת של טייסטו לבלוט כל-כך גם בז'אנר ה-EDM ולקחת שירים של אחרים למקום שלו עם מקסוס נכון היא לא פחות ממדהימה.

 

הנושא של פסטיבל טראנסמישן נחשף

 

אחרי ציפייה ארוכה פסטיבל טראנסמישן, אחד מפסטיבלי הטראנס הגדולים בעולם, סיפק הצצה ראשונה לנושא שילווה אותו בטור העולמי בשנה הקרובה וייחשף באירוע השנתי המרכזי של הפסטיבל בפראג ב-27.10.18.

 

הטייטל שנבחר לפסטיבל הוא "The Awakening" (ההתעוררות) ובהודעה שנמסרה לעיתונות נאמר ש"במהלך הערב האורחים יעברו מסע ביער הקסום, מקדש הקריסטלים וספריית החוכמה ועוד מקומות שיעבירו אותם למקומות הנסתרים בתודעה האנושית. צפו לבלתי צפוי ותעירו את האני הפנימי שלכם".

 

בפסטיבל השנה יופיעו כמה מהאמני הטראנס הגדולים בעולם ביניהם: פול ואן דייק, ויני ויצ'י, אבוב אנד ביונד ועוד.

 

 

אוהבים את הדאנס של תחילת שנות האלפיים? זה האירוע בשבילכם

 

בשנות האלפיים המוקדמות המוזיקה האלקטרונית לא הייתה פופולרית כמו היום אבל עדיין היו לה מעריצים רבים ולא מעט להיטים ענקיים. מי שמתגעגע לתקופה הזו יוכל לחזור אליה בקרוב לערב אחד, במסיבות קלאסיקות דאנס שתתקיים במועדון הדופלקס. המועדון ייארח שלושה אמנים שעזרו לעצב את פסקול הדאנס של תחילת שנות האלפיים.

 

הכוכבות הבלגיות Yan Van Dahl ו-DEE DEE יגיעו לישראל להופעה חד פעמית. השמות אולי לא יגידו לכם הרבה, אבל את הלהיטים הגדולים "Castles In The Sky" ו-"Forever" אין חובב דאנס אחד שלא מכיר.

 

DJ YAHEL (יעל שרמן), אחד הדיג'יים הישראלים המצליחים מאז ומעולם, יצטרף אליהם מה שמבטיח ערב נוסטלגי איכותי במיוחד.

 

האירוע יתקיים ב-18.10 במועדון הדופלקס, רחוב הש"ך 10, תל-אביב