האם וויל סמית' מנסה לעקוף את הבן שלו?

הנסיך המדליק במיל' חוזר לימי בל אייר, ניקי ג'ונאס מתגעגע לאהובתו, מאשין גאן קלי משאיר מאחור את הריב עם אמינם ובלאק אייד פיס במסר חשוב לאומה. חדשות

וויל סמית
וויל סמית | צילום: יוטיוב

וויל סמית' חזר השבוע לתפקיד "הנסיך" בשיר וקליפ הרגאטון החדש של מארק אנת'וני ובאד באני- Esta Rico בו סמית' מגלם סוג של סרסור המגיע לבורדל מלא שפנפנות פלייבוי בתנוחות סקסיות המענטזות ללקוחות בין משחקי הימורים.

 

השיר קליט, קצבי וסוחף ונדמה כי סמית' עדיין יכול לספק את הסחורה גם כשהוא מנסה לעשות רגאטון היפ הופי עדכני. להזכירכם, סמית' לא הוציא אלבום סולו חדש זה 13 שנה ורק החודש חגג יום הולדתו ה-50. אלבום חדש זו מתנת יום הולדת אידיאלית ומתבקשת, לא?

 

 

שיר רגאטון נוסף שיצא השבוע שייך לניקי ג'אם ופואגו - Good Vibes (שם לא הכי מקורי לשיר), המשלב אנגלית ולטינית בקליפ המתרחש תוך משחק רמיקוב סוחף וכולל כמיטב המסורת של פואגו- נשים יפות, מכוניות יוקרה וכסף. הרבה הרבה כסף. לא ממציא את הגלגל מחדש. שיר סטנדרטי ותו לא.

ניק ג'ונאס והדי ג'יי והמפיק המוזיקלי רובין שולץ (שלאחרונה חימם את דיויד גואטה בפארק ראשל"צ) חברו יחד לממתק פופ חדשני, קליט, קצבי ומרענן שמציג את ג'ונאס בקו טינאייג'רי התפור היטב למידותיו.

 

השיר Right Now תופס את האוזן משמיעה ראשונה ועוסק כרגיל בגעגועים לאהבה והכמיהה הבלתי נלאית לשובה הביתה לזרועותיו הענוגות של גיבור השיר. ביצוע והפקה מוזיקלית מעולים שללא ספק יהפכו ללהיט חם ביותר בחודשים הקרובים.

 

אחרי שהסתכסך בריש גלי עם אמינם ב"קרב החתולים" המדובר ביותר בעולם הראפ העולמי, מאשין גאן קלי משחרר קליפ חדש מתוך אלבומו האחרון Binge - Lately בו הוא מגלה צד רגיש ורומנטי שבו, על ההרגלים הרעים (עישון כבד, בדידות, ריחוק מהחברים וההורים) שאופפים אותו מאז שאהובתו נפרדה ממנו.

 

בשיר הוא מגלה לאהובתו על אורח החיים הבעייתי שהוא שרוי בו מאז הפרידה ורצונו להשתנות ושהם יחזרו להיות נאהבים יחד שוב. מסתבר שגם ראפרים בוכים בלילה לעיתים.

 

 

 

ונסיים עם הקליפ הכי חשוב ועוצמתי השבוע השייך לבלאק אייד פיס - Big Love המתאר בצורה מדויקת וכואבת את הטרור בו העולם שרוי: מחבל חמוש נכנס לתיכון והורג תלמידים. סצנה אחרי כן חבריו מספידים אותו באזכרתו בכנסייה וסצנה אחרי כן סחר בעובדים זרים והיחס המשפיל לו הם זוכים.

 

השיר נשמע כמו בלאק אייד פיס וממשיך בקו הסטנדרטי המוכר שלהם אבל הקליפ, למען הכנות, הפעם מתעלה על השיר וכל המכלול הזה יוצר שיר שחשוב להשמיע, לשמוע ולהפנימו.

 

בקומוניקט לשיר כתבו חברי הלהקה שהשיר נועד למחות על החלטת הממשלה להפריד בין הורים לילדים זרים מילדיהם וקולם של החלשים ההולך ונאלם. משפחות כאלו שחברי הלהקה מכירים ב"מציאות" השתתפו בעצמן בקליפ מתוך מטרה להעביר את מסר האהבה הגדולה לצופים ולעולם כולו (ואולי גם לממשלה).