פרסום ראשון: ויימן ודימטרי ונג'ליס חוזרים לישראל!

לאחר שהופעת הבכורה שלהם לצד דאש ברלין הוגדרה כהצלחה מסחררת, הצמד השוודי יינחת בישראל בשנית לשחזור אירועי חג סוכות האחרון, ומצטרפים אליהם אורחים מאוד מיוחדים

דימיטרי
דימיטרי | צילום: יוטיוב

חובבי המוזיקה האלקטרונית לא יכלו לדמיין חודש ספטמבר חלומי מזה: כשבועיים לאחר הופעתו של מרטין גריקס, יומיים אחרי ביקורם של גואטה ושולץ וקצת לפני הופעתו של סם פלדט- ווינג'ילס ווימן ינחתו בישראל לטובת הופעה במועדון הדזרט שבראשון לציון.

 

השוודים חוזרים לישראל בתקווה לשחזר את ההפקה המשובחת שנערכה בהאנגר 11 בחודש אוקטובר האחרון. כזכור, השניים חיממו את אחד משועלי הקרבות הוותיקים בסצינה- דאש ברלין, וזכו לקבלת פנים חמה מהקהל הישראלי שבמקום.

 

ווינג'ילס ווימן הם שניים מהשמות המדוברים בסצינה. חתומים בחברת הבת ''קולומביה רקורדס'' של לא אחרת מהענקית היפנית, SONY - הצמד נחשב ליוצרים כישרוניים ויצירתיים שעתידם נראה ורוד במיוחד. ברזומה העשיר בן 7 שנים מלאות בבמות ובאולפנים, תוכלו למצוא שיתופי פעולה מעניינים כמו זה שהופק.לצד Yves V, ''Daylight'', שהפך לימים לאחד מהטראקים הנוסטלגים והפופולארים של האמן.

 

עבודה נוספת היא גם זו שהופקה לצד אחת מהצלעות המוכשרות בטריו סווידיש האוס מאפיה- סטיב אנג'לו. השלושה יצרו את ''Payback''', אחד מהטראקים המפורסמים והמוצלחים של הכוכב אי פעם. לאחר ההצלחה המשותפת, השניים אף הוחתמו בלייבל האישי של אנג'לו.

 

אל השניים, יחברו גם מתן קדוש ואבירם סחראי, הלו הם המוחות הישראלים שמאחורי מותג הפסיי טראנס העולה, ויני ויצ'י. השניים, שבשנה האחרונה נמצאים במה שנדמה כשיא הקריירה, יעלו על במת הדזרט לאחר שביולי האחרון סחפו עשרות אלפים בהופעתם הסנסציונית בבמה המרכזית של פסטיבל טומרולנד.

 

ההופעה תתקיים במועדון הדזרט החדש בראשון לציון. המועדון שהושק רק לפני מספר שבועות יארח את שני הצמדים הכישרוניים ויהפוך רשמית לאחד מהלוקיישנים החביבים בארץ על ידי אמנים בינלאומיים. המועדון הטרי שמתהדר בבמתו המפוארת, אירח מאז פתיחתו לקהל הרחב את כוכב הברזילאן בייס, אלוק ומעט אחרי שהאורות יכבו בתום ההופעה המושלבת, גם את ההולנדי המשגשג- סם פלדט.