נכנע ללחץ ה- BDS? הראפר פיוצ'ר מבטל את הופעתו בישראל

אין עתיד: חודש לפני מועד הופעתו בתל אביב ולאחר שנמכרו כבר אלפי כרטיסים מבטל במפתיע הראפר פיוצ'ר את הופעתו בישראל. מה קרה שם?

פיוצ'ר
פיוצ'ר | צילום: יח"צ

חברת ההפקות שהייתה אחראית על המופע של פיוצ'ר, שהיה אמור להתקיים ב25.10, הודיעה היום כי הראפר ביטל את הגעתו לישראל, רוכשי כרטיסים יקבלו את כספם חזרה בהקדם המידי.

 

בחודש וחצי בלבד נמכרו מעבר ל6000 כרטיסים למופע ובחברת ההפקות נרנג'ה טוענים כי אינם יודעים מה הסיבה לביטול. כך הם כתבו: "אין לנו סיבה חד משמעית, יתכן מסיבות אישיות, יתכן מסיבות לוגיסטיות, כנראה מלחץ חברתי - פוליטי".

 

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

סיבה למסיבה: אמני הרגאטון ווילי ויליאם ופארוקו מגיעים לישראל להופעה משותפת

"זה לא פחות מרגש מקיסריה": עברי לידר מוכן לפסטיבל הפסנתר

האם המוזיקה המזרחית איבדה כיוון?

כך נכתב בהודעת חברת ההפקה: "מהרגע שנודע לנו, עשינו את כל המאמצים כדי לנסות להגיע אליו ולשכנע אותו - להמחיש לו שיש פה אלפי אנשים שרק מחכים לו, ניסינו להסביר מה עוד אכזבה בסדר גודל כזה יכולה לעשות לקהל המקומי. אך נכון לכתיבת שורות אלה עדיין לא קיבלנו שום תגובה רשמית או הסבר ראוי לשיברון הלב הזה.

 

אנחנו יוצאים מהסיפור הזה עם רגשות מעורבים- מצד אחד ההופעה שעבדנו עליה כל-כך קשה (מי שהיה איתנו בתקופה האחרונה יוכל להעיד על הטירוף) בוטלה, הרבה מאוד זמן, אנרגיות (וכסף) שכבר לא יחזרו. ומהצד שני - יצא לנו להכיר כמות מדהימה של אנשים חדשים, קהילה חזקה מאוד, מגובשת ורב גונית שחד-משמעית מגיע להם להינות מהופעות משובחות, ואין ספק שנעשה הכל כדי לספק את זה כמו שצריך בעתיד המאוד קרוב".