נלחם על חייו: הזמר אמיר פרישר גוטמן טבע בחוף נווה ים - מצבו אנוש

הזמר טבע לאחר שנכנס עם אחייניתו בת ה-5 וחברת משפחה לחוף ים לא מוכרז. גל סחף את השלושה, וגולשים הצליחו להציל את הילדה והאישה. הוא אותר מאוחר יותר, ולאחר שחובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום ביצעו בו פעולות החייאה הוא פונה לבית החולים רמב"ם במצב אנוש

מופע פאות קדושות
מופע פאות קדושות | צילום: רפי דלויה, יח"צ
אמיר פיי גוטמן בנתב
אמיר פיי גוטמן בנתב"ג בדרך לבומביי | צילום: צילום מסך

פעולות החייאה מתבצעות באמיר פרישר גוטמן לאחר שנמשה מהמים לאחר שטבע, סמוך לחוף נווה ים בעתלית. פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי במקום ופינו אותו במצב אנוש לבית החולים רמב"ם בחיפה.

 

מחקירת המשטרה עלה כי גוטמן טבע לאחר שנכנס למים עם אחייניתו בת ה-5 וחברת משפחה לים, בחוף שאינו מוכרז. גל סחף את השלושה וחבורת גולשים הספיקה להציל את האחיינית ואת האישה. הוא אותר מאוחר יותר והובהל לבית החולים כשהוא במצב אנוש.

 

פרמדיקים של מד"א אסף דיין ומרק קוזמנקוב שהיו בזירה סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו בחוף על קו המים גבר כבן 40 שוכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. אנשים שהיו על החוף משו אותו מהמים והחלו לבצע פעולות החייאה בסיסיות".

 

>> כתבות נוספות בחדשות 10:

מהומות הלילה בהר הבית: ארבעה בני אדם נעצרו

המחבל בפייסבוק: "אם לא תפתחו את השערים באל-אקצא - יבואו עוד אחריי"

6 שנים לאחר הפיגוע באיתמר - שוב משפחה נטבחה בערב שבת

 

עוד אמרו הפרמדיקים כי העניקו לו טיפול רפואי מציל חיים. "ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו עיסויים, הנשמה וטיפול תרופתי. לאחר טיפול בשטח, העלנו אותו ליחידת טיפול נמרץ ופינינו תוך המשך פעולות החייאה לבית החולים, שם הרופאים ממשיכים להיאבק על חייו".

 

אירוע הטביעה התרחש כ-2 ק"מ דרומית לחוף נווה ים, בחוף שאינו מוכרז, ללא שירותי הצלה. מועצה אזורית חוף הכרמל מבקשת מציבור הרוחצים לרחוץ אך ורק בחופים המוכרזים ובשעות פעילות המצילים.

 

מיכל אמדורסקי אשר הייתה עם אמיר כשזה קרה כתבה כך בפייסבוק:

 

מיכל אמדורסקי
מיכל אמדורסקי | צילום: צילום מסך -