תום יורק, סולן רדיוהד, "מחליף מלון בישראל בגלל הודעה לעיתונות"

אתמול הוציא משרדו של רני רהב הודעה על סוויטה במלון תל אביבי שתארח החודש את בריטני ספירס, טום ג'ונס ועוד כוכבים. בעלי חברת ההפקות פרסם כי ההזמנה שונתה

תום יורק מרדיוהד בהופעה בפסטיבל קואצ'לה
תום יורק מרדיוהד בהופעה בפסטיבל קואצ'לה | צילום: גטיאימג'בנק/GettyImages

לא אהבו את היח"צ: סולן להקת רדיוהד, תום יורק, יחליף את המלון בו ישהה בישראל במהלך ביקורו לרגל ההופעה בחודש הבא - כך הודיע ערן אריאלי, בעלי חברת נרנג'ה הפקות המביאה את הלהקה לישראל. זאת, עקב הודעת יחסי ציבור מטעם המלון בה נחשפו מועדי ההגעה והעזיבה.

 

אתמול בבוקר פורסמה הודעה מטעם חברת יחסי הציבור של רני רהב, ובה סופר על מלון תל אביבי מפואר בו יתארחו בחודש הקרוב בריטני ספירס, להקת גאנז אנד רוזס, טום ג'ונס שהופיע אמש בישראל - וגם להקת רדיוהד. בהופעה צוין כי הלהקה תגיע למלון ב-17 ביולי, לקראת הופעתה ב-19 ביולי.

 

בתגובה, כתב אריאלי בעמוד הפייסבוק שלו: "היום יצאה ידיעה לעיתונות מטעם רני רהב על הסוויטה שיקבל תום יורק במלון דן כולל תאריכי הגעה ועזיבה. ההזמנה במלון מבוטלת".

 

מאוחר יותר המשיך אריאלי: ״פרטיות ודיסקרטיות הם בראש סדר העדיפויות שלנו ושל האמנים. הפעולה הגסה של מלון דן לא רק שלא תואמה איתנו אלא בוצעה בניגוד מוחלט לכללי האתיקה הבסיסיים של ענף המלונאות. מקומם שמלון דן הקריב את הסטנדנרטים המצופים והיושרה המקצועית רק כדי להשיג אייטם תקשורתי כזה או אחר. ההזמנה במלון בוטלה ללא כל התלבטות."