הכירו את סטפן - הרקדן של סטטיק ובן אל שהפך ללהיט החדש

מה הסיכוי שבנם הטוגולזי של עובדי שגרירות בישראל יהפוך לכוכב ענק? זה בדיוק מה שקרה לסטפן. הוא התחיל את הקריירה שלו כרקדן ליווי של בן-אל וסטטיק, ועבר לקדמת הבמה

סטפן לגאר, רקדן, דוגמן וזמר ישראלי-טוגולזי
סטפן לגאר, רקדן, דוגמן וזמר ישראלי טוגולזי | צילום: חדשות 10

הוא דוגמן, הוא רקדן - ועכשיו גם זמר. הורים, תעשו הכרות עם השיגעון החדש של בני הנוער: סטפן. הוא התחיל את הקריירה שלו כרקדן ליווי של סטטיק ובן אל תבורי, ומהר מאוד כבש את קדמת הבמה ואת ליבן של בנות הנוער. הוא מטוגו, בנם של עובדי שגרירות ניגריה בארץ, מדבר עברית, אנגלית וצרפתית - ומגדיר את עצמו ישראלי.

 

חברי מועדון הברידג' של פתח תקווה אמנם לא מכירים אותו, ואולי גם אתם לא, אבל אם אתם מחפשים נושא לשיחה עם האחיינית הצעירה בליל הסדר הקרוב - שימו לב.

דקה ו-13 שניות, זה אורך השיר של סטפן שמתקרב כעת בצעדי ענק לחמישה מיליון צפיות ביוטיוב. תוך חודשיים בלבד, הוידאו הזה הפך את סטפן ללהיט החדש במסיבות בת מצווה, ולמרואיין שצריך להפסיק כל רגע את הצילומים, בשביל עוד סלפי.

 

זה אולי לא השיר הכי מקורי, וגם לא הקליפ הכי מושקע - אבל החידוש שהביא סטפן לסצינה המקומית הוא אתגר הריקוד. כמו כוכבים בחו"ל, סטפן מזמין את המעריצים והמעריצות לחקות את צעדי הריקוד ולהעלות את הסרטונים שלהם לרשת- וכך מפיץ את הבשורה.

 

ההצלחה לא הגיעה בין לילה, אלא כחלק ממסע מחושב. מגיל 15 סטפן מדגמן, רוקד היפ הופ, מופיע כרקדן לצד סטטיק ובן אל - ועכשיו בגיל 18 הוא יוצא לדרך משלו.

זה אולי מתבקש אבל סטפן לא ממש אוהב ששואלים אותו מאיפה הוא, כי הוא נולד וגדל כאן, בחולון. הוריו הם נוצרים שהגיעו מטוגו ועובדים בשגרירות ניגריה, וכמו כל אומן ישראלי לפני גיוס, גם סטפן מקווה כעת שהצבא יתחשב במצבו ויאפשר לו לשרת עם הקלות של אמן פעיל, כדי שיוכל להמשיך לטפח את הקריירה.

 

כעת הוא עובד על שיר חדש, עם אתגר ריקוד חדש - המילים עוסקות בנפלאות הסנאפצ'ט - והפעם לסטפן כבר יש סוללה של יחצניות שיקדמו את השיר החדש ברשתות.

ומה עם חברי מועדון הברידג' שמעולם לא שמעו עליו? זה רק עניין של זמן עד שסטפן יגיע גם אליהם, או בעצם, עניין של דקות.