זה לא הגיל: כך כבשו עדי, נועה ואגם, נערות בנות 12 ו-15, את הפלייליסט

בשנה האחרונה שוטף את ישראל גל של כוכבניות פופ בנות 15 שזוכות למיליוני צפיות ביו-טיוב. המודל - ביונסה וריהאנה, הז'אנר המוסיקלי- פופ, הדרך אל מיליוני הצופים - סקס אפיל והרבה. למה לא שמעתם עליהן אם עברתם את גיל עשרים? כי התופעה הזאת מתפתחת בעולם הוירטואלי, ורק החלה לגלוש את הבמות. זהו סיפורן של הלוליטות שכבשו את הפלייליסט של הילדים שלכם

נועה קירל
נועה קירל | צילום: צילום מסך -

גם אם עדי ביטי נכנסת לנעליים קצת גדולות, אחרי שמוסיפים לה 50 רקדנים, אפקטים, תאורה, וסטיילינג, מי בכלל שם לב שבמרכז הקליפ הזה, שעלה כ-250 אלף שקלים- רוקדת נערה בת 15.


היא בסך הכל בת 15, אבל כשנועה קירל מתחילה למנות את הישגיה, הרשימה לא נגמרת. "צילמתי עכשיו סרט קולנוע, הייתי הכי צעירה שנכנסה לפלייליסט של גלגל"צ, יש לי 15 מיליון צפיות ביו-טיוב", היא אומרת, "אנשים צופים בזה שוב ושוב".

 

>> לכתבות נוספות בנושא

ביונסה, מאחורייך: נועה קירל שחררה קליפ חדש

כך נראה הבית המפואר של עדי ביטי

מי הגיע למסיבת בת המצווה של אגם בוחבוט?

כן, זה כבר מזמן לא חוג של אחר הצהריים, אלא תעשייה של ממש: עשרות אלפי העוקבים באינסטגרם ובפייסבוק מביאים איתם שיתופים מסחריים ופרסומות, על כל מיליון צפיות ביוטיוב קירל כבר תשלשל לכיס יותר מ-1,000 דולר ועם הקליפים באות ההופעות, קריירת הדוגמנות מתחילה וגם הקמפיינים. אבל עם כל הכבוד להצלחה, יש מי ששואל האם כל המשא הזה לא כבד מדי לכתפיהן הצנומות של נערות בגיל בת מצווה.

 

את רחבת המופעים של ראש העין מילאו בחודש שעבר אלפי צעירים משולהבים בגילאים 6 ועד 16. ככה זה כשאל העיר הקטנה מגיעה כוכבת כל כך גדולה - והיא בת 12. כבר 4 שנים שאגם בוחבוט מבאר שבע חותמת למעריצים, מאז התגלתה באחות הצעירה והתמימה של "כוכב נולד". מרגע שהוכרזה כנינט של הריאליטי לקטנים, כבר לא היה צורך בשיחות המוטיבציה של אבא - בדרך לעשרה מיליון צפיות ביוטיוב לשיר שכבר בטח למדתם לזמזם.

 

כבר כשהיתה בת 3, ביקשה עדי ביטי מהוריה להיות יום אחד כוכבת. כמה עשרות אודישנים, קלטות ילדים ולהקות נוער חלפו מאז - הכל תחת עינם הפקוחה של יחצ"ן, סטייליסט וכוריאוגרף - ועד יומולדת 15 שהביא איתו את ההחלטה להעז, לפני שיהיה מאוחר מדי.

 

עדי ביטי
עדי ביטי | צילום: מסך

בערב שבו ישראל חגגה 68 שנות עצמאות, קירל ויתרה על טיולים ברחובות עם חברים וספריי קצף, ועלתה על הבמות - שם חגגה את העצמאות שלה.

 

אפשר לצקצק עד מחר על הלבוש החושפני, הפלירטוט עם המצלמה, והריקודים הסקסיים- אבל בסופו של דבר הנערות הצעירות האלה הן בסך הכל תוצר של עולם שהדור המצקצק הוא שברא אותו, ונראה שהן פשוט הבינו טוב יותר ומהר יותר את החוקים החדשים.

 

אג
אג | צילום: צינו