הפרקליטות מבקשת: עד 4 שנות מאסר לקובי פרץ בגין העלמת הכנסות

בבית משפט השלום בתל אביב נערך דיון בטיעונים לעונשט של הזמר, שהורשע לפני כחודשיים בהעלמת הכנסות בהיקף של כ-5 מיליון שקלים. בחיפוש שנערך ברכושו של פרץ טרם הוגש נגדו כתב האישום ב-2013, נמצאו 1.4 מיליון שקלים במוזמן בכספת בבנק, עליהם לא דיווח לרשויות המס

חתונה בני פרץ
חתונה בני פרץ | צילום: משה ששון, יח"צ
קובי פרץ בבית המשפט
קובי פרץ בבית המשפט | צילום: חדשות 10

הזמר קובי פרץ התייצב היום (שני) לדיון בטיעונים לעונשו בבית משפט השלום בתל אביב, לאחר שהורשע לפני כחודשיים בהעלמת הכנסות מרשויות המסים בהיקף של כ-5 מיליון שקלים.

 

במהלך הדיון ביקשה הפרקליטות להטיל על פרץ עונש של שנתיים עד 4 שנות מאסר בגין העבירות המיוחסות לו. על פי כתב האישום נגד הזמר, שהוגש בנובמבר 2013, הצהיר פרץ על הכנסות נמוכות משמעותית ממה שהרוויח בפועל, יחד עם אמרגנו יוחאי יעיש, שלאחר מכן שימש כעד מדינה בפרשה. פרץ סירב בזמנו לעסקת טיעון שהוצעה לו, ואמר כי הוא מתעקש להוכיח את חפותו.

 

מכתב האישום נגד פרץ עולה כי את העלמת ההכנסות ביצע בין השנים 2005 - 2009. בתחילה הואשם פרץ גם באיומים על יעיש, ובהצתת דלת ביתו, אך בהמשך ההאשמות הללו בוטלו. ב

 

חיפוש ברכושו של הזמר, שנעשה לפני הגשת כתב האישום ב-2013, נמצאו 1.4 מיליון שקלים במזומן בכספת בבנק. פרץ הסתיר את הכסף ולא דיווח עליו לרשויות המס כנדרש בחוק. בנוסף, הוא הואשם כי הגיש דוחות כוזבים למס הכנסה ומע"מ.