הותר לפרסום: הזמר גבי שושן שם קץ לחייו

רק לפני כחודשיים הוא התרגש מאוד לקראת הקאמבק בכתבה לחדשות 10, אבל נראה שמתחת לפני השטח החרדות המשיכו לחלחל. היום הוא שם קץ לחייו, שישים ושש מלאו לנער

גבי שושן
גבי שושן | צילום: רפי דלויה

לפעמים שיר אחד, טוב במיוחד, זה כל מה שצריך כדי להיחקק בזיכרון אבל קולו הייחודי של גבי שושן קישט עוד כמה מהלהיטים הגדולים של המוזיקה הישראלית; שושן, שעלה לארץ ממרוקו, החל את דרכו המוזיקלית בלהקות הקצב של שנות השבעים- הוא גם היה חבר בלהקת השוקולדה לצד צביקה פיק- ושניהם הפכו לילדי הפרחים של ישראל כשכיכבו במחזמר המיתולוגי "שיער".

 

בשנות השמונים, שושן החליט לעזוב את חיי התהילה בארץ ולנסות את מזלו בארצות הברית- הוא חי שם במשך עשור, הופיע בעיקר מול קהל ישראלי, והתמכר לקוקאין שממנו נגמל. שושן התקשה להזניק מחדש את הקריירה שלו בארץ- אבל באלפיים וחמש דווקא העלה מופע מצליח עם הזמרת שרי וחברו הטוב עוזי פוקס, ששמע את הבשורות הקשות היום בעודו חוגג את יום הולדתו.

 

בשנים האחרונות, שושן נכנס למצוקה כלכלית אבל לא ויתר על החלום שלו להוציא עוד אלבום- אחרי שהבנק לא הסכים לתת לו הלוואה- הוא ביקש שוב את אהבת הקהל, הפעם דרך קמפיין גיוס המונים בהאדסטרט, "או שאני עושה את זה או שאני מת- אף אחד כבר לא יהמר עלי".

 

שושן הצליח לגייס מאה וחמישים אלף שקל להוצאת אלבום חדש; רק לפני כחודשיים הוא התרגש מאוד לקראת הקאמבק בכתבה לחדשות 10, אבל נראה שמתחת לפני השטח החרדות המשיכו לחלחל. היום (שבת) הוא שם קץ לחייו, שישים ושש מלאו לנער.

 

בואו להיזכר בראיון שנתן לערוץ 10:

 

[brightcove_iframe video_id='ch10archive_gabishoshan060216_1800' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_38u8e5n4' duration='627'']

מאיגוד אמני ישראל נמסר היום כך: "אמ"י המום וכואב מהידיעה על מותו של הזמר גבי שושן, מחלוצי הרוק בישראל. נדם ליבו של הנער בן ה-16. אלו ימים קשים מנשוא עבור משפחת האמנים, רק אתמול ליווינו את חברנו יענקל'ה בן סירא בדרכו האחרונה, וכבר אנו נפרדים מאמן גדול נוסף. תרומתו של גבי שושן למוסיקה הישראלית, והקריירה העשירה שלו שהגיע גם למסכים, לא תישכח. בימים קשים אלה בהם אנו קוברים את חברינו, אנו נזכרים בחשיבות של חמלה, הקשבה והבנה בינינו. תנחומינו למשפחה. יהי זכרו ברוך".