מתי אצלנו? ההופעה של THE WEEKEND גרמה לנו להתגעגע

הסופרבול ה-55 שוחק הלילה, ואין ספק שמי שגנב את ההצגה הוא הזמר הקנדי the weekend שלראשונה לאחר כמעט שנה הופיע מול קהל של לא פחות מ-22 אלף איש וסיפק הצגה שגורמת לכולנו להתגעגע לימים שהופעה שכזו הייתה חלק מהשגרה

the weekend | צילום: shutterstock

בזמן שאצלנו מתקדמים במהירות בקצב החיסונים, יש מדינות שהחלו ליישם את תו המתחסן ולאפשר התכנסויות המוניות. אחת מן המדינות האלה היא פלורידה שבארה"ב שניצלה את האירוע הגדול של השנה בספורט האמריקאי, כדי להכניס לראשונה 22 אלף אנשים לאירוע ספורט שהוא בעצם גם הופעה, חשוב לציין שכשליש מהנוכחים היו צוותי הרפואה שזכו לכבוד המגיע להם.

הפרסומות שעשו לנו את סופרבול 2021

מי האמין שכל כך נתגעגע לצפיפות? | צילום: shutterstock

מי שזכה לכבוד להיות הראשון שחוזר להופיע הוא הזמר הקנדי המצליח the weekend, או בשמו האמיתי אייבל מקונן טספיי שכבש את הבמה הענקית של הופעת המחצית, שבגלגוליה זכתה לראות מופיעי ענק כמו מייקל ג'קסון, להקת קווין, קולדפליי, ביונסה ורבים אחרים.

הקנדי פתח את ההופעה שמאחוריו תפאורת ענק שמזכירה שילוב בין וגאס העכשווית לאמריקה של שנות ה-80, ועלה בעצמו עם חליפה אדומה שלא הייתה מביישת גם את מייקל ג'קסון. הוא פתח עם להיטו starboy כאשר הוא יוצא מבמה מפלצתית שמאחוריו עשרות נגנים על שלל אינסטורמנטים שונים שנתנו תחושה של היכל מוזיקה ענק. הנגנים מיד הופכים לרקדנים שהשיר הבא אליו עובר הוא להיט לא קטן בפני עצמו - the hills.

הפקות ענק ששמורות לטובים ביותר | צילום: shutterstock

מכאן עובר הזמר ללהיטו המוכר ביותר - i cant feel my face שבשבילו הוכן חדר מראות מוזהב וענק ששמור להפקות הגדולות ביותר. בפנים מדמה הקנדי את התחושות שמעביר השיר, ושוב מראה לנו שמחוסנים יכולים להצטופף, כאשר כל הרקדנים נכנסים פנימה למבוך הקטן והמוזהב שלפחות לנו עשה קצת געגוע ללונה פארק.

ההופעה ממשיכה והתפאורה הופכת לעיר ענקית שבכל פינה קטנה צץ לו נגן כינור אחר שמראה על הסגנונות הרבים אותם מביא the weekend בשיריו. לאחר מכן עובר הקנדי לקטע המסורתי והאחרון בו יורדים הכוכבים מהבמה ורצים ברחבי דשא האצטדיון לצד מאות רקדנים לבושים מסכות לבנות, בזמן שהוא שר את להיטו  - Blinding Lights.

אנחנו מסתכלים על ההופעה הזו בקנאה רבה, אך גם כמסר מעודד לעתיד, שאם מדינה שנמצאת בקשיי קורונה כו חמורים, מצליחה להרים הופעה בסדר גודל שכזה, אז אולי גם פה בסוף יהיה טוב.

צפו במופע המלא