פתחו יומנים: נבחרת דיג'ייז ענקית נוחתת בישראל לפסטיבל מוזיקה בינלאומי

נבחרת הדיג'ייז הענקית תשתלט ב-14.7.2022 על "לייב פארק" ראשל"צ בפסטיבל מוזיקה ראשון של מותג האנרגיה XL, עם סטים מיוחדים שישלבו חומרים מוכרים מהרפרטואר העשיר איתו הם מופיעים בעולם | כל הפרטים

צמד ה-ARTBAT

מותג משקאות האנרגיה הישראלי XL מרים לראשונה את XL ELEMENTS, פסטיבל מוזיקה עם השמות הגדולים בסצנת חיי הלילה בעולם: ARTBAT, Magdalena, Adana Twins, Magit Cacoon ו-Hard to Tell.

הפסטיבל יתקיים ב-14.7.22 בלייב פארק ראשון לציון, והכניסה אליו תתאפשר דרך אתר הרשמה עם פעילות ייעודית בלבד – ללא מכירת כרטיסים. XL מחובר לעולמות המוזיקה האלקטרונית ולוקח חלק משמעותי בבניית סצנת חיי הלילה בישראל והשנה, לראשונה, פותח המותג ליין משלו עם כמה מהשמות הגדולים בעולם לאירוע אקסקלוסיבי עם סטים שלא נשמעו קודם:

ARTBAT

הצמד האוקראיני ארתור ובטיש המוכרים הם הכוכבים העולים, העתיד וההווה הכי מסקרן של תעשיית הטכנו העולמית. המוזיקה של ארטבאט מתנגנת כדרך קבע בסטים של האמנים הגדולים ביותר כגון: סולומון, טייל אוף אס, ריצ'י הוטין, מסאו פלקס ועוד רבים. הם התוו את הדרך לאומנים, עשו אירועי ענק, הופיעו בכל רחבה ובכל פסטיבל נחשב בעולם והפכו להיות מצמדי הדיג׳איים הדומיננטים שקיימים כרגע בגלובוס.

עוד בנושא:

חברי להקת BTS מודיעים בדמעות: "אנחנו מתפרקים"

ג'סטין ביבר מספר על ההתמודדות עם התסמונת ששיתקה את פניו: "ישו איתי"

אולי הפעם זה ייגמר באוסקר? ליידי גאגא במגעים להצטרף ל"ג'וקר 2"

Magdalena

מגדלנה נולדה למשפחה מוזיקלית ונחשפה מגיל צעיר לתווים וליצירות מופת אלקטרוניות, כך שלא מפתיע שנדבקה בחיידק ופיתחה לעצמה סטייל ייחודי. במהלך השנים אותו סטייל שם אותה על הבמות הגדולות ביותר לצד אמנים מוכשרים וקהל משולהב. מגדלנה היא כבר אורחת קבע בפסטיבלים חוצי יבשות בזכות הטראקים והאומנות שלה.

Whatsapp Image 2022 06 15 At 6

Adana Twins

החל מרזידנסי נחשק במועדון הווטרגייט בברלין ועד לתיקלוטים בכל פסטיבל בעל שיעור קומה בדרום אמריקה, DGTL באמסטרדם, Melt בגרמניה, ספייס באיביזה וזו רק רשימה חלקית - אדאנה טווינס היו במקום הנכון ובזמן הנכון כאשר פרצו עם שורה של הפקות שנעות על המנעד שבין האוס מלודי ליודעי דבר, לבין מפלצות רחבה היסטריות שמקנות לכל מסיבה את רגעי הטירוף הנחוצים לה.

Whatsapp Image 2022 06 15 At 6

Magit Cacoon

מגית קקון היא ללא ספק אחד הדברים המרגשים ביותר שיש לישראל להציע לעולם. מייצרת מוזיקה חוצת יבשות, מנגנת בכל פסטיבל אפשרי ברחבי העולם ומשחררת להיטים בקצב מסחרר. אחרי ההחתמה בלייבל מוביל, היא גם פתחה לייבל משל עצמה לפתח בו את הדור הבא.

Hard to Tell

צמד הדיג׳איים הישראלי שמשגע את הרחבות, הרבה מעבר להיות פרפורמרים יוצאי דופן, הם מנתבים את המוזיקה שלהם למקומות שמימיים, טכנו פרוגרסיבי שייחודי רק להם, שנותן קיקים שמרווים את הנפש ולשמוע את הצליל הבא.