נועה קירל הכריזה על מופע בפארק הירקון: "פרויקט חיי"

אחרי עדן חסון ועומר אדם - גם נועה קירל מגיעה לפארק ב-24 באוגוסט • "אחרי שמונה שנות קריירה, אני מוכנה לעשות את זה", אמרה במסיבת עיתונאים, "מי שלא מעז - לא מגשים" • מחירי הכרטיסים ינועו בין 189 שקלים לדשא ועד ל-699 שקלים לכרטיס פלטינום

זמן צפייה: 06:00

שימו פעמון: הזמרת נועה קירל הכריזה הבוקר (שני) על מופע ענק שתקיים בפארק הירקון ב-24 באוגוסט, שבע שנים אחרי שהחלה את הקריירה המוזיקלית שלה. "אני ברעידות", אמרה קירל, "אני מתרגשת ומאושרת. כל מי שמסביבי יודע שהתחלתי לקרוא לזה 'פרויקט חיי' כי באמת חיכיתי כל כך הרבה זמן לעשות את הדבר הזה". מכירת הכרטיסים תחל ביום רביעי, ומחירם ינוע בין 189 שקלים לדשא עד ל-699 שקלים עבור כרטיס פלטינום.

עוד בתרבות ובידור:

תחייה מחדש: מה אנחנו יודעים עד כה על האלבום החדש של ביונסה?

ג'ון סנואו יודע הכל: קית' הרינגטון בכה כשגילה מה יקרה בסוף "משחקי הכס"

ג'סטין ביבר מספר על ההתמודדות עם התסמונת ששיתקה את פניו: "ישו איתי"

קירל בת ה-21, שעובדת בימים אלו על הקריירה הבינלאומית שלה בארצות הברית, כינסה מסיבת עיתונאים שבה סיפרה על ההכנות למופע: "אחרי שמונה שנים בקריירה, אני מרגישה סופר מוכנה לעמוד על הבמה. נכון, יש חששות - אבל חששות תמיד יהיו. אני מאמינה שמי שלא מעז לא מגשים. המופע הזה הוא אחד מהחלומות הכי גדולים שלי. מטורף לחשוב על זה".

בהפקה הבטיחו אירוע עם עשרות רקדנים "בסטנדרטים בינלאומיים", כלשונם, וציינו כי לאורך הערב יתארחו אורחים מפתיעים - אולם לא חשפו במי מדובר. "זה יהיה המופע הראשון הכי גדול שהיה אי-פעם לזמרת ישראלית במדינת ישראל", אמרו. הצפי הוא לכ-30 אלף רוכשי כרטיסים.

בשלב השאלות-תשובות עם העיתונאים, נשאלו קירל ואנשיה אם בכוונתם לפקח על מחירי המזנון במופע, זאת בעקבות הסערה שהתעוררה עקב המחירים הגבוהים שנרשמו בהופעה של אייל גולן באצטדיון בלומפילד. "אנחנו נבדוק את המחירים", אמר איש יחסי הציבור שלה, "מדובר בזכיין עצמאי שיכול לעשות כראות נפשו, אבל נעשה את הלחצים שלנו בשביל להנגיש את המזון והשתייה". קירל עצמה הוסיפה כי "זה בסיסי. זה הקהל שלי ואני רוצה לדאוג לו".

נועה קירל
נועה קירל | צילום: מיכאל טומרקין

הזמרת נשאלה גם אם בכוונתה לשחרר בקרוב סינגל חדש שאותו תשיק בערב הגדול - אולם גם הפעם ביקשה שלא לחשוף יותר מדי: "אני מכינה הרבה הפתעות, ועד המופע גם יצאו עוד שירים חדשים, אבל אני באמת לא רוצה לחשוף עכשיו". אז האם היא תשיר את "אמבולנס" עם המבצע המקורי - מרגי, שהוא גם, כידוע - ה-אקס? נגלה רק בעוד כחודשיים, אבל הימור שלנו: התשובה היא לא.