שלומי שבת ביחד עם הכוכבים המשפיעים במדינה בשיר שכולו מסר לאהבת חינם

קמפיין מרגש שהפיק "ישראל בידור" מחדש את השיר ״תנו לגדול בשקט״ של שלומי שבת במטרה לאחות את הקרע בחברה הישראלית מכל קצוותיה. יחד עם שלומי שהצטלם ושר רגע אחרי ששוחרר מהביה״ח לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. את השיר מובילים שלומי שבת, נועה קירל, נסרין קדרי ועמיר בניון יחד עם נשיא המדינה - במסר של אהבת חינם על אף השוני!

שלומי שבת | צילום: Sync Studio - עוזי ג׳ורג׳

עמוד האינסטגרם "ישראל בידור" בפרויקט מיוחד ומרגש שמטרתו לאחות את הקרע בחברה הישראלית מכל קצוותיה בתקופה קשה ומפלגת שכזו, ולהראות שלא משנה דת, גזע, מין או צבע עור, כולנו אחים.

בפרויקט חודש שירו האייקוני של שלומי שבת "תנו לגדול בשקט" שקיבל משמעות סמלית ומרגשת עוד יותר לאחר ששלומי יצא מאשפוז ממושך בעקבות נגיף הקורונה. למרות ששלומי עדיין מתאושש הופיע גם הוא בקליפ, ואין ספק שכיף ומרגיע לראות את שלומי מול מיקרופון לאחר התקופה הקשה שעבר.

בקליפ שבהובלתם של שלומי שבת, נועה קירל, נסרין קדרי ועמיר בניון לוקחים חלק ממיטב מובילי הדעת בחברה, מכלל המגזרים והקשת הפוליטית: מרים פרץ, דני רופ, דידי הררי, חיים אתגר, גיא זוארץ ויעל בר זוהר, מאיה ורטהיימר, עומר חזן, תקווה גדעון, עומרי כספי, לוסי איוב ועוד...
הפקה מוסיקלית: גיא דאן
בימוי: עוזי ג׳ורג׳
באדיבות: ישראל בידור. קרדיט סטילס ווידאו: Sync Studio - עוזי ג׳ורג׳

[youtube_embed youtube_id='HXoj9rOWSO4']