שירי מימון מספרת על התקרית הכי מביכה שלה על הבמה

איך מצאה את עצמה הזמרת המצליחה ושופטת "אקס פקטור", שירי מימון, במהלך תקרית מביכה ביותר שהתרחשה בהופעה מיוחדת שלה בפריז?

זמן צפייה: 01:46

אחרי שהוציאה עשרות להיטים שהגיעו למקומות הראשונים בכל המצעדים, השתתפה במחזות זמר ובפסטיגלים, לקחה חלק בשלוש עונות של תכנית המוזיקה "אקס פקטור"' הופיעה לצדו של KYGO, המפיק המוזיקלי ואחד הדיג'יים הבולטים בעולם, הוזמנה להופיע בארוחת ערב יוקרתית לכבוד הגעתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לארץ ואף זכתה במקום הרביעי בתחרות האירוויזיון, נראה כי שירי מימון שברה כמעט כל שיא אפשרי ואין ספק כי היא מוכנה לכל אתגר שרק יגיע, אך את המקרה המביך שקרה לה בהופעה בחו"ל היא לא יכלה לצפות מראש.

שירי מימון

"הגעתי להופיע על במה ענקית ומטורפת בפריז כשמסביבי יש שלטים והרבה באזז באוויר. לבשתי שמלה מהממת, כל הנגנים שלי לבשו חליפות והתרגשתי מאוד. פתחתי את המופע עם שיר חדש, כשכל הקהל עומד על רגליו ומתלהב. השיר התחיל להתנגן ופשוט לא היה לי מושג מה המילים" סיפרה שירי במהלך התכנית "דידי בשישי" (שתשודר הערב ב-18:00).

"התחלתי 'להמהם' את מילות השיר ופניתי אל אחד הנגנים שמופיע איתי כבר שנים בתקווה שיעזור לי להיזכר. הסתכלתי עליו במבט של 'בבקשה תעזור לי', אבל הוא סימן לי בחזרה עם העיניים שהוא מצטער אבל אין לו אפשרות לעזור". אלא שהתקרית המביכה לא הסתיימה בבלאק אאוט שקורה לטובים ביותר, ושירי מיד מצאה את עצמה בסיטואציה מביכה אפילו יותר. רוצים לדעת מה קרה בהמשך? צפו בקטע מהראיון מתוך התכנית "דידי בשישי" שתשודר הערב ב-18:00 בערוץ 13

עוד על "דידי בשישי":

רוצים להשתתף כקהל בתכנית? לחצו כאן כדי להירשם

לחצו כאן כדי לצפות בתכניות המלאות