מה קרה כשביקשנו משרית חדד לשיר באופרה?

החלטנו לבחון את הזמרת המצליחה והאימא הטרייה ולבדוק כיצד תתמודד עם אתגר "שיר בהפתעה", בו היא צריכה לבצע שיר משלה בז'אנר מוזיקלי מאתגר. האם היא הצליחה לעמוד באתגר?

זמן צפייה: 00:46

מיד לאחר ששמענו כי שרית חדד עומדת להתארח סביב שולחן השישי של "דידי בשישי", החלטנו כי אנחנו חייבים לפגוש אותה ולבחון את רמת הספונטניות שלה. ביקשנו ממנה לבצע פעולה פשוטה מאוד: לשלוף שני פתקים, כשעל הפתק הראשון יופיע שם של שיר ששייך לה ועל הפתק השני יופיע ז'אנר מוזיקלי. עד כאן המשימה נשמעת פשוטה וקלה, לא כך? אלא ששרית לא סתם שלפה את הפתקים, כעת היא צריכה לשיר בהפתעה את השיר שהגרילה בז'אנר המוזיקלי שהגרילה. ללא ספק, מדובר במשימה מאתגרת של ממש.

התכנית המלאה של "דידי בשישי" בה השתתפה שרית חדד לצפייה ישירה

השיר שבחרה שרית הוא להיטה "למה לי", אותו כתבו והלחינו דולב רם, פן חזות ומזרחי אלי הנרי והז'אנר המוזיקלי שהגרילה הוא אופרה. אין ספק שמדובר בשילוב מעניין.

אז מה דעתכם על שרית חדד כזמרת אופרה? אולי מדובר בכישרון חבוי שצריך לצאת לאור? לפי דעתנו, לא רק שהיא עמדה בענק באתגר, אלא הוכיחה יכולות מוזיקליות גבוהות, כישרון שאין לו גבול ורמת ספונטניות מרשימה. אין לנו ספק כי היא יכולה לשיר כל ז'אנר שרק תרצה.

בחודש פברואר תוכלו לראות את שרית חדד במופע "וגאס" חדש ומרהיב. שרית, שלא הופיעה מאז הלידה, אומרת שהמופע עומד להיות מבין המופעים הגדולים ביותר שנעשו בישראל עם רף מאוד מאוד גבוה. רוצים לראות אותה מקרוב במופע החדש שלה? לחצו כאן לרכישת כרטיסים

עוד על "דידי בשישי":

רוצים להשתתף כקהל בתכנית? לחצו כאן כדי להירשם

לחצו כאן כדי לצפות בתכניות המלאות