האם חנן בן ארי הצליח לעמוד באתגר "שיר בהפתעה"?

הזמר המצליח בעל הקול העוצמתי מתמודד עם אתגר "שיר בהפתעה", בו הוא צריך לבצע שיר שלו בז'אנר מוזיקלי מאתגר. האם הוא יצליח לעמוד באתגר?

זמן צפייה: 00:43

הוא הפך לזמר מצליח לאחר ששיריו הפכו ללהיטים מושמעים, וזה ברור לכל שיש לו שפע של כישרון, יכולות מוזיקליות מרשימות וקול מרשים ועוצמתי במיוחד. למעשה, כמו שזה נראה מהצד, החיים שלו הם באמת "תותים". כששמענו כי חנן בן ארי עומד להתארח בתכנית הקרובה של "דידי בשישי", החלטנו שאנחנו חייבים לאתגר אותו ולבקש ממנו לבצע את אתגר "שיר בהפתעה".

חנן בן ארי מבצע את אתגר ''שיר בהפתעה'' ב''דידי בשישי''

ביקשנו ממנו לשלוף שני פתקים, כשעל הפתק הראשון יופיע שם של שיר ששייך לו ועל הפתק השני יופיע ז'אנר מוזיקלי. לאחר מכן, יצטרך חנן לשיר בהפתעה את השיר שהגריל בז'אנר המוזיקלי שהגריל. השיר שבחר חנן הוא "ויקיפדיה", אותו הלחין בעצמו וכתב יחד עם הזמרת קרן פלס, והז'אנר המוזיקלי שהגריל הוא מזרחית. ללא ספק מדובר בשילוב מאוד מעניין.

 

אז מה דעתכם על חנן בן ארי כזמר מזרחי? לפי דעתנו, לא רק שחנן עמד באתגר בהצלחה, הוא הוכיח כי רמת הספונטניות שלו גבוהה ומרשימה בהחלט ויכולותיו המוזיקליות יכולות לאפשר לו לשיר בכל ז'אנר שרק ירצה. עוד על "דידי בשישי": רוצים להשתתף כקהל בתכנית? לחצו כאן כדי להירשם לחצו כאן כדי לצפות בתכניות המלאות