שבירת שיאים: הסרט "וונדר וומן" כבר זוכה בפרסים

אחרי ההצלחה המטורפת בקופות, סרט גיבורי העל בכיכובה של גל גדות ממשיך להפתיע

זמן צפייה: 02:34

אחרי פחות משבוע באקרנים, הסרט "וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות, שובר שיאים. למרות שטקסי הפרסים היוקרתיים ביותר כמו "גלובוס הזהב" וה"אוסקר" עדיין רחוקים כמובן, הסרט אוסף לעצמו פרסים נחשבים בדרך לפסגה.

עוד ברשת תרבות ובידור:

ביקורת הישרדות: איך אמיר הצליח להפוך את הקערה על פיה?

צו אופנה: מה הסלבס חושבים על הסטייל של סטטיק ובן אל?

שורדת את הקיץ: ניקולה וורד מורידה את הבגדים

הסרט של DC על גיבורת העל זכה בפרס הטריילר הטוב ביותר לסרט מסוגת פנטזיה/ הרפתקאות בטקס פרסי הטריילרים Golden Trailer Awards שנערך בברלי הילס ביום שלישי האחרון. זכייה זו היא רק אבן דרך במסע ההצלחה של הסרט מאז שהוא שבר את הקופות בסוף השבוע הראשון ליציאתו לאקרנים בתחילת החודש. הסרט הרוויח 100 מיליון דולר בארה"ב בסוף שבוע אחד ועוד 122.5 מליון דולר מסביבי לעולם. מה שהפך אותו לסרט השלישי הכי מצליח של DC. זאת גם הפתיחה המוצלחת ביותר לסרט שבויים על ידי אישה. אלו חדשות טובות ביותר לבמאית הסרט פטי ג'נקינס.

וונדר וומן שוברת שיאים

כאשר אנחנו מתקרבים לעונת הפרסים, "וונדר וומן" יכול לקבל מועמדות לפרסים גדולים וחשובים יותר בקטגוריות שונות כמו אפקטים ויזואליים (המסלול הקבוע לסרטי גיברי על בטקסים הגדולים). אבל הסרט יכול "להתגנב" לקטגוריות אחרות כמו "הסרט הטוב ביותר" אם הבאזז סביבו ימשיך לאורך זמן. אבל אנחנו אומרים את זה בזהירות כמובן, סרטי גיבורי על בדרך כלל מוצאים את עצמם מחוץ לרשימות היוקרתיות הללו. אך גם ללא פרסים שכאלו, לא ניתן להתעלם מההצלחה המיידית והמדהימה של הסרט.

גל גדות - וונדר וומן