הביקורות ראשונות ל"וונדר וומן" הגיעו

שבועיים וחצי לפני הבכורה העולמית וכמה ברי מזל בעולם הצליחו לראות ראשונים את סרט הפעולה החדש. אז מה הם חשבו על גל גדות בתור וונדר וומן?

זמן צפייה: 00:25

רק עוד שבועיים וחצי נותרו עד שהסרט "וונדר וומן" ייצא סוף סוף לקולנוע, אבל יש כמה ברי מזל שכבר זכו לראות אותו, לפני כולם. אולפני וורנר ערכו בסוף השבוע מספר הקרנות טרום בכורה לבלוגרים ומובילי דעה אמריקאים, והתגובות שלהם היו חיוביות מאוד.

 הסופר מארק אנדרייקו כתב: "גל נותנת הופעה יפה, מדויקת וחזקה". גולש אחר כתב: "הסרט ממש טוב. אפל אבל גם מצחיק. גדות נהדרת והאמזונות מצוינות".

גל גדות בטקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה של MTV
גל גדות בטקס פרסי הקולנוע והטלוויזיה של MTV | צילום: Getty

 
בבלוג אחר נכתב: "יש שם יותר אקשן מאשר בבאטמן נגד סופרמן" וגולשת נלהבת אחרת פרסמה תמונה של עצמה ליד הפוסטר של הסרט מחוץ לאולם. גולשת אחרת כתבה "ראיתי כרגע את "וונדר וומן", אני לא יכולה לדבר על זה כרגע, אבל אני יכולה להגיד שפטי גנ'קיס (הבמאית) היא בן אדם מקסים ויותר מדי טובה לעולם הזה".


 

 


אז התגובות הראשונות טובות, אבל מה זה באמת אומר בעצם? לא יותר מדי. בסוג כזה של הקרנות, התגובות לסרט כמעט תמיד יהיו חיוביות. בסופו של דבר מדובר בגולשים שיש להם אינטרס להגיד דברים טובים – חלקם מקושרים לאולפנים וליוצרים וחלקם פשוט רוצים להמשיך ולקבל הזמנות להקרנות אקסקלוסיביות עתידיות. גם באטמן נגד סופרמן ויחידת המתאבדים קיבלו תגובות חיוביות מהגולשים שצפו בהם ראשונים, אבל נקטלו קשות על ידי המבקרים והקהל. האם גורלה של וונדר וומן יהיה זהה, או שהפעם הביקורות החיוביות ימשיכו להגיע גם בהמשך? נגלה בקרוב מאוד.

 

וונדר וומן. בקרוב
וונדר וומן. בקרוב