אולי הפעם זה ייגמר באוסקר? ליידי גאגא במגעים להצטרף ל"ג'וקר 2"

בהוליווד מדווחים כי הזמרת צפוייה להשתתף בסרט ההמשך ללהיט שובר הקופות, שייקרא Joker: Folie à deux • בכוונת המפיקים להפוך את הסרט האפל - למחזמר • הג'וקר עצמו, חואקין פיניקס, טרם חתם באופן רשמי על השתתפו, אולם "שני הצדדים בעניין"

ליידי גאגא מופיעה בטקס פרסי הגראמי ה-64
ליידי גאגא מופיעה בטקס פרסי הגראמי ה-64 | צילום: רויטרס

המרוץ של ליידי גאגא לפרס האוסקר נפתח מחדש: בהוליווד מדווחים היום (שלישי) כי הזמרת נמצאת במגעים מתקדמים להצטרף לסרט "ג'וקר 2", שם תגלם את דמותה של הארלי קווין. הפרטים על דמותה של גאגא המבוססת על הדמות המצוירת בקומיקס של DC עדיין לא ידועים, אבל מקורות מסרו ל"Hollywood Reporter" כי ייתכן שהסרט השני יכלול בתוכו שירים ויהפוך למעין מחזמר.

בדיווח צויין כי הג'וקר עצמו - חואקין פיניקס, שזכה על תפקידו בפרס באוסקר בקטגוריית השחקן הטוב ביותר - טרם חתם עם אולפני וורנר על השתתפותו בסרט ההמשך, אולם "שני הצדדים בעניין". בינתיים, בימאי הסרט טוד פיליפס חשף כי הסרט החדש ייקרא "Joker: Folie à deux", שזה, כך נטען, מונח רפואי המתייחס להפרעה נפשית הפוגעת בשני אנשים או יותר.

הסרט הראשון יצא לאקרנים ב-2019 וגרף יותר ממיליארד דולר בקופות ו-11 מועמדויות לפרס האוסקר, כולל בקטגוריית "הסרט הטוב ביותר". פילפיס עצמו הפיק בעבר סרט אחר שבו כיכבה גאגא, הפעם לצד בראדלי קופר, "כוכב נולד", בו נולד הלהיט "shallow".

חואקין פיניקס
עדיין לא חתם אבל הביע נכונות | צילום: shutterstock

כזכור, התפקיד האחרון הגדול של גאגא היה בסרט "בית ג'וצי". לאורך כל מסע היח"צ לקידומו, היא סיפרה לא אחת על הדרך שבה התכוננה לתפקיד - כשבין היתר טענה כי במשך כשנה דיברה רק במבטא איטלקי, וכי לעיתים הרגישה שהיא מאבדת את שפיותה משום שנכנסה כל כך עמוק לדמות. ולמרות המסירות, גאגא לא נכללה בסופו של דבר ברשימת המועמדים לפרס האוסקר בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר, מה שאיכזב אותה - ובעיקר את המעריצים שטענו כי היא "נשדדה". אולי הפעם זה ייגמר אחרת.