הצצה ראשונה: טריילר חדש לסרט של הפאוור ריינג'רס

ילידי שנות ה-80 וה-90 שימו לב: הפיצ'ר המבוסס על הסדרה האהובה יוצא במארס הקרוב

זמן צפייה: 00:47

למי שגדל על סדרת הילדים האהובה, "פאוור רינג'רס" יש סיבה טובה לחייך היום. הטריילר לסרט החדש, המבוסס על הסדרה ואמור לצאת לאקרנים במארס הקרוב, פורסם. לצורך הפקת הסרט, שילבו כוחות המפיק הישראל-אמריקאי חיים סבן שהפיק את הסדרה המקורית וחברת ההפקה וההפצה ליונסגייט. בדומה לסדרה, הסרט ימשיך את סיפורים של חמשת בני הנוער הצעירים שקיבלו כוחות על וכמובן צריכים להשתמש בהם כדי להציל את העולם.

צפו בטריילר המלא:

[youtube_embed youtube_id='wD7Z1qyzXbM']

הטריילר סוחף את הרשת, המעריצים ברחבי העולם חוגגים את הבאזז וסקרנים לדעת אילו שינויים בעלילה ובדמויות צפויים בסרט המסקרן. מהטריילר ניתן לראות שהחליפות של הפאוור ריינג'רס קיבלו לוק עדכני שמזכיר מאד את איירון מן. גם מטבעות הכוח שבהן נעזרים הטינאייג'רס כדי לשנות את דמותם לפאוור ריינג'רס קיבלו מראה עתידני יותר.

מאז ששודרה לראשונה ב-1993 סדרת ההרפתקאות הבדיונית, עברה גלגולים רבים וצברה הצלחה בינלאומית וקהל מעריצים נאמן. אז האם הסרט יהפוך להצלחה מסחררת או שמא ייכשל בקופות כמו שני סרטי הקולנוע הקודמים מהניינטיז? לפי הטריילר ההוא נראה הרבה פחות תמים ויותר מעודכן  מקודמיו. האם סוף סוף תהיה גירסא קולנועית ראוייה למותג? נחכה למארס.

עוד ברשת סלבס:

הכינו את המקליטים: הסדרות שאסור לכם לפספס

עשרת הפרקים הכי טובים של 2016

ביקורת על "לשיר": גירסת אנימציה נאיבית לפריים טיים