הית' לדג'ר מת

כוכב "הר ברוקבק", נמצא בדירה בניו יורק. מת ככל הנראה כתוצאה ממנת יתר. במשטרה שוקלים שהתאבד

השחקן הית' לדג'ר, בן 28, נמצא הלילה (ד') מת בדירה בסוהו שבניו יורק. סיבת המוות היא ככל הנראה מנת יתר. דובר המשטרה במקום מסר כי לדג'ר "נמצא מחוסר הכרה בדירה וחוקר מקרי המוות הכריז על מותו. אנחנו חוקרים אפשרות של נטילת מנת יתר". כמו כן נמסר כי נשקלת גם אפשרות של התאבדות.

מהמשטרה נמסר עוד כי סוכנת הבית של לדג'ר היתה הראשונה שמצאה אותו, עירום ומחוסר הכרה כשכדורים מסוג שלא נמסר מפוזרים סביבו. סוכנת הבית של לדג'ר הכניסה לדירה מסג'יסט עמו לדג'ר קבע תור, וזה ניסה להחיותו ללא הצלחה.

לדג'ר, האוסטרלי במקור, התפרסם בהוליווד לראשונה כששיחק בקומדיה הרומנטית "10 דברים שאני שונאת בך" ב-1999. בהמשך פנה לתפקידי אופי ופרסומו הגדול הגיע בסרטו של אנג לי, "הר ברוקבק" מ-2005, עליו גם זכה במועמדות לאוסקר.

על סט "הר ברוקבק" לדג'ר הכיר את זוגתו לעתיד, מישל וויליאמס ("דוסון קריק"), ובתם של הזוג , מתילדה רוז, נולדה ב-2005. הזוג נפרד מוקדם יותר השנה.

לדג'ר שיחק השנה ב"אני לא שם", סרטו של טוד היינס על חייו של בוב דילן. לדג'ר גילם בסרט את אחד מבני דמותו של דילן. לפני מותו השלים לדג'ר עוד מספר סרטים, בהם "האביר האפל", סרט ההמשך של "באטמן מתחיל", בו גילם את דמותו של הג'וקר.