40 שנה אחרי: איך נראים היום כוכבי הסרט "גריז"?

בשנת 1978 הסרט המוזיקלי "גריז" כבש את העולם. אמש, 40 שנה אחרי, נרשם איחוד מרגש בין ג'ון טרבולטה לאוליביה ניוטון ג'ון, שבשבילם לילות הקיץ עדיין חמים

גריז
גריז | צילום: צילום מסך -

השנה היא 1978. סנדי ודני מכירים, מתאהבים ויחד עם החבורות שלהם, הם מצחיקים ומרקידים את כל מי שמגיע לאולמות הקולנוע לראות את הסרט שהפך לקלאסיקה - "גריז". אתמול נפגשו על השטיח האדום שבבוורלי הילס זוקו - ג'ון טרבולטה בן ה-64 וסנדי - אוליביה ניוטון ג'ון בת ה-69 - לרגל 40 שנה לסרט, בהקרנה מיוחדת של האקדמיה האמריקנית לקולנוע.

 

כתבות קשורות


עדיין המילה: "גריז" חוגג 40, וג'ון טרבולטה לא מפסיק לרקוד |15.06.18
גריז המחזמר: כיף ונוסטלגי אבל לא היה עובר היום |24.01.18

 

הסרט, שהיה מבוסס על מחזמר בברודווי על סיפורי אהבה בין תלמידי תיכון בשנות ה-50, צולם בתוך חודשיים בלוס אנג'לס בתקציב של 6 מיליון דולר בלבד. המבקרים קטלו אותו מיד אבל הציבור רץ לראות אותו והוא הרוויח יותר מ-400 מיליון דולר. עד היום, הוא אחד הסרטים הרווחיים ביותר בכל הזמנים. אלבום הפסקול נמכר בעולם ביותר מ-28 מיליון עותקים.

 

לשחקנים הצעירים נדרשו אז שלושה חודשים להבין את גודל התופעה. ניוטון ג'ון, שהייתה בת 29 בזמן צילומי הסרט וחששה שלא תהיה אמינה בדמות של תלמידת תיכון, חשפה את מה שהתברר כאתגר הגדול על הסט - התלבושות בחום הקיץ. קהל המעריצים, גם אם התבגר, נותר נאמן, שהרי סיפור הילדה הטובה שמתאהבת בילד הרע - הוא סיפור נצחי.

 

כוכבי הסרט גריז
כוכבי הסרט גריז | צילום: צילום מסך