מארק וולברג בראיון לחדשות 10: "המפורסמים בהוליווד חיים בבועה"

בראיון לקראת צאת הסרט על האסון במרתון בוסטון, התייחס מארק וולברג להתנגדות הגדולה בקרב שחקני הוליווד לדונלד טראמפ, והציע להם שלא להביע דעות פוליטיות

מארק וולברג באירוע לרגל הסרט על מרתון בוסטון
מארק וולברג. | צילום: רויטרס

מארק וולברג משתתף בסרט חדש שמשחזר את מתקפת הטרור במרתון שפקדה את בוסטון ב2013. הסרט עוסק בגיבורי השעה, בלי הבדלי דת, גזע או הבדלים פוליטיים. "אין ספק שהיו בבוסטון מחלוקות על רקע גזעי בשנים עברו, בייחוד כשהייתי ילד, רק לראות איך אנשים הצליחו להתקרב זה לזה גורם לי להיות גאה בכך שאני משם" אומר הכוכב.

 

"אחרי פיגועי 11 בספטמבר הייתה תחושה של אנחנו או הם" מסביר קווין בייקון ומודה שהייתה לכך השפעה גם על הבחירות האחרונות בארצות הברית. יחד עם זאת, שני השחקנים מעדיפים להימנע מביקורת על הנשיא הנבחר. כך אומר וולברג: "אנשים בהוליווד נוטים לחיות בבועה ואני לא חושב שהם מחוברים כל כך לאנשים באזורים הפנימיים של ארה"ב, ייתכן שהאנשים האלה מעוניינים לרכוש את התקליטורים שלהם או לצפות בסרטים שלהם אך לא מעוניינים בהכרח בדעות הפוליטיות שלהם" ומוסיף "אם ביכולתך להשמיע קול, עליך לנצל את זה למטרות טובות".

 

יש לו מה להגיד לכל הכוכבים שיוצאים נגד תוצאות הבחירות: "הציבור היה המום כל כך מתוצאות הבחירות אך אני חושב שהם צריכים לגלות קצת יותר מודעות למה שקורה בשאר חלקי המדינה ולא רק בהוליווד". ומה לקווין בייקון יש לומר בנושא? "מצד אחד, יש לי זכות מלאה להביע את דעתי בכל נושא, מצד שני, אני חושב שאנשים מגיבים לעיתים באופן שלילי לתמיכה כזאת מצידו של מפורסם"

 

וצריך גם לדבר על הסרט. "אני חושב שאנשים יכולים למצוא מכנה משותף לגבי התחושה הטובה שמתעוררת לנוכח הסיפור שסופר כאן" אומר קווין בייקון.

 

עוד כתבות שיעניינו אתכם:

"תעזור לי, בוא אליי מהר": נחשפה ההקלטה האחרונה של דודו טופז מתא המעצר לפני מותו

שקר היופי: "יצורים ליליים" הוא מותחן יפהפה אך מבולגן

אביב גפן: "סטטיק ובן אל הם הדבר הכי נורא שקרה למוזיקה המזרחית"