"ג'וני דפ לא חוזר לשודדי הקאריביים. זו המצאה"

אחרי שפורסם כי דפ ודיסני מנהלים מגעים על שובו של ג'ק ספארו לסרט השישי בסדרת הסרטים, מקורב לשחקן הבהיר כי אין אמת בשמועות וכי הוא לא צפוי לשוב לנעליה של הדמות האייקונית

ג'ק ספארו
ג'ק ספארו | צילום: Shutterstock

הצהובונים חגגו, המעריצים התרגשו (ואנחנו משערים שאמבר הרד פחות התלהבה), כשאתמול (שני) נודע כי השחקן ג'וני דפ צפוי לשוב לגלם ג'ק ספארו בסדרת הסרטים "שודדי הקאריביים". ובכן, איך אמרה לנו אמא? "אין לרתום את העגלה לפני הסוסים".

עוד בתרבות ובידור:

לפני שנסביר מדוע השמחה הייתה מוקדמת, נזכיר כי דפ טען לאחרונה שבאולפני דיסני - האחראים על זיכיון הסרטים - פיטרו אותו מהסרט השישי בסדרה פחות משבוע לאחר שגרושתו רמזה שהוא הכה אותה. "במשך שנתיים כל העולם דיבר על זה שאני מכה נשים", אמר במהלך המשפט המתוקשר שהתנהל ביניהם לאחרונה. "אני בטוח שבדיסני ניסו לנתק ממני מגע כדי להיות בטוחים".

דפ סיפר כי לפני הפרשה הוא ניהל מגעים עם דיסני בנוגע לכתיבת הסרט השישי, ולא הכחיש את העלבון מהפיטורים. "ג'ק ספארו זו דמות שבניתי מאפס. לא הבנתי איך פתאום אחרי מערכת יחסים ארוכה עם דיסני אני אשם עד שיוכח אחרת. הייתה תחושה של בגידה מהאנשים שעבדתי איתם הכי צמוד שיש", הסביר.

ג'וני דפ
לא חוזר לגלם את ג'ק ספארו. דפ | צילום: רויטרס

באותו דיון, נשאל דפ אם היה מסכים לחזור לדיסני תמורת 300 מיליון דולר - והשיב בשלילה. עם זאת, הוא ציין כי לדעתו "הדמות צריכה לקבל פרידה מסודרת. יש דרך לסיים מותגים כאלה. הייתי בטוח שהדמויות ראויות לסיים את דרכן בצורה טובה, ותכננתי להמשיך שם עד שיגיע הזמן שלי לעצור".

ובחזרה לאתמול, אז פורסם כאמור כי דפ ודיסני דנים על שובו של ג'ק ספארו תמורת 301 מיליון דולר. "דיסני מאוד רוצים לתקן את מערכת היחסים עם דפ", גילה מקורב לתקשורת האמריקנית, "הם מקווים מאוד שג'וני יסלח להם ויחזור כדמות האיקונית שלו". הבוקר, נציג של השחקן שם קץ לשמועות ואמר לחדשות NBC והבהיר באופן חד משמעי: "זו המצאה".