חוגגת את המיליון: אלה אייבינדר מבלה בשלוותה

אמש (שבת), אלה אייבינדר, הזוכה הגדולה של הישרדות, חגגה את הזכייה במיליון במתחם השלוותה בנמל תל אביב יחד עם החברים וכמה מהשורדים שבאו להרים לה. אז מי התלבש מושלם ומי קצת פחות?

זמן צפייה: 01:14

חודשיים אחרי שזכתה בגמר הישרדות VIP, אלה אייבינדר קיבלה את הצ'ק הנכסף בסך מיליון ש"ח. אמש (מוצ"ש) החליטה הזוכה הגדולה לחגוג את מסיבת המיליון בהפקת שון בלאיש יחד עם חבריה השורדים. אז מה חשבנו על הלוקים? הדירוג לפניכם:

אלה אייבינדר ושון בלאיש
אלה אייבינדר ושון בלאיש | צילום: אור גפן

אלה לבשה שמלה ירוקה זוהרת עם נעליים תואמות באותו הצבע. הלוק המונוכרומטי הזה דיי מגניב והצבע שלו תואם את הלך הרוח ברשתות האופנה הגדולות בקיץ 2022.

כתבות נוספות בתרבות ובידור:

אוהד בוזגלו
אוהד בוזגלו | צילום: אור גפן

השורד אוהד בוזגלו הציג לוק דיי קז'ואל של חולצה לבנה פשוטה ומכנס דגמ"ח שחור. באופן כללי, אני לא מתחברת לסוג אאוטפיט הזה, אבל לאוהד בוזגלו זה עובד.

ג'קי אזולאי
ג'קי אזולאי | צילום: אור גפן

גם השורדת ג'קי אזולאי, סגניתה של אלה, הגיעה לפרגן ולהרים באירוע החגיגי. ג'קי הגיעה בלוק קז'ואל שכלל חולצה לבנה של מותג האופנה "Givenchy", מכנס ג'ינס קצר ונעלי עקב מזוברות. סך הכל לוק פשוט שמתאים לאירוע.

אירה דולפין
אירה דולפין | צילום: אור גפן

אירה דולפין לבשה שמלה סגולה בגזרה מאוד טרנדית. באופן אישי אהבתי את השמלה אבל קצת סלדתי מנעלי העקב שהיא שילבה איתה. אני חושבת שאם היא הייתה שמה נעלי עקב כסופות ופתוחות זה היה סוגר את הלוק בצורה הרבה יותר טובה.

ליטל סמדג'ה
ליטל סמדג'ה | צילום: אור גפן

ליטל לבושה בשמלה בגזרה קיצית ונכונה למזג האוויר הישראלי. הצבע השחור בהחלט מחמיא לה מאוד אבל היינו מעדיפים לראות אותה לבושה בשמלה בצבע אחיד ללא העיטורים הצבעוניים שעליה, שביחד עם נעלי העקב הנוצצים שלה זה קצת מרגיש לנו טו מאץ׳.