לאון שניידרובסקי בזוגיות חדשה: "הוא גבר מקסים וחמוד, זו פעם ראשונה בחיים אז הכול חדש"

המנחה והסטייליסט בן ה-35 שיתף לא פעם על הקשיים שהוא חווה במציאת אהבת אמת. כעת אנחנו שמחים לבשר כי מזה שלושה חודשים ששניידרובסקי מטפח זוגיות טרייה עם קיבוצניק בשם רן. "לא יודע אם אעבור לקיבוץ", סיפר בשיחה עם רשת 13, "אבל אולי בשביל אהבה אעשה הכול"

לאון שניידרובסקי
שניידרובסקי | צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של לאון שניידרובסקי

מברוק: לראשונה בחייו, ואחרי ששיתף לא אחת בקשיים שהוא חווה בעולם ההיכרויות, המנחה והסטייליסט לאון שניידרובסקי (35) מטפח בימים אלו מערכת יחסים רצינית. "הוא גבר מקסים וחמוד", סיפר שניידרובסקי בשיחה עם רשת 13 על בן הזוג. "זו פעם ראשונה בחיים, אז הכול טרי וחדש. זה תהליך, ללמוד על מהי זוגיות וכולי".

עוד בתרבות ובידור:

אביב גפן בהופעה ראשונה בשומרון: "ימין ושמאל זה חתיכת קשקוש"

לאון שניידרובסקי בזוגיות חדשה: "הוא גבר מקסים וחמוד, זו פעם ראשונה בחיים אז הכול חדש"

עברי לידר חגג 25 שנות קריירה במנורה - ואנחנו רקדנו עם דמעות בעיניים • ביקורת הופעה

ב-pplus, שם חשפו הבוקר (שלישי) את הקשר הטרי, סיפרו כי בן הזוג של שניידרובסקי הוא בחור בן 26 בשם רן, אשר מתגורר בקיבוץ בית העמק שבצפון ועובד בתחום הבנייה. השניים מכירים כבר שלושה חודשים ואפילו הספיקו לפגוש את המשפחות האחד של השני.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by פנאי פלוס Pplus (@pnaiplus)

אז האם תכף ומיד נראה את שניידרובסקי עובר מתל אביב לקיבוץ ומשתלט על הארונות של הרפתנים? כנראה שפחות. "וואי (צוחק), לא נראה לי שאעבור לקיבוץ בקרוב. נראה לי שיש יותר סיכוי שהוא יבוא לגור בתל אביב. אבל את יודעת, אין לדעת. אולי בשביל אהבה אני אעשה את הכול". נאחל לשניים בהצלחה <3