לא רק עדן בן זקן: המפורסמות שהצטלמו עם ביקיני לצד הילדים שלהן

בעקבות התמונה של עדן בן זקן, יותר ויותר מפורסמות מציתות מחאת רשת חדשה ומצטלמות גם הן בביקיני לצד ילדיהן תחת ההאשטאג #אמאבביקיני: "אנחנו ב-2022. לא נעים לכם, תסירו עוקב"

זמן צפייה: 01:14

מחאת הביקיני: עדן בן זקן העלתה לרשתות החברתיות שלה תמונה בה היא לבושה בביקיני בעודה מחזיקה את בנה מישל בן השנתיים הלבוש בחיתול בלבד. התמונה לא עברה בשקט ובן זקן הוצפה בתגובות פוגעניות ותוקפניות שטענו שאין מקום לאמא להתלבש ככה ברשתות החברתיות. הפוסט הוסר, אך עדן לא נשארה חייבת והחליטה להעלות אותו בשנית ותקפה את הגולשים: "הפעם זה עבר כל גבול. תפסיקו להיות עם היד קלה על המקלדת זה פוגע. אנחנו ב-2022 וכל אישה שתעשה מה שטוב לה ואיך שהיא מרגישה".

עוד בתרבות ובידור:

עדן בן זקן עולה למתקפה: "תפסיקו להיות עם יד קלה על המקלדת. זה פוגע"

שובה של המלכה האם: הסינגל החדש של ביונסה כבר כאן

נועה קירל הכריזה על מופע בפארק הירקון: "פרויקט חיי"

בעקבות הפוסט שגרר סערה, יותר ויותר מפורסמות מעלות בשעות האחרונות את תמונותיהן בביקיני לצד ילדיהן תחת ההאשטאג #אמאבביקיני ודורשות להזכיר לאותם טרולים שאנחנו בשנת 2022. בין המפורסמות שמביעות תמיכה בעדן בן זקן הייתה ירדן הראל שכתבה "אנחנו נלחמות על שוויון זכויות, והשוויון הזה מתחיל מיחס לנשים וההבנה שאישה יכולה לעשות כל מה שהיא רוצה כי אם אנחנו לא מתקדמים כחברה, אנחנו ברגרסיה ואוי לעתיד שלנו אם אמהות בבגד ים ימשיכו לעורר כאלה תגובות או ביקורות".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Yarden Harel (@yardenha)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Anna Aronov (@aronovanna)

מיכל ינאי הוסיפה בפוסט שלה כי "לא נעים לכם, תסירו עוקב. עדן, אם הייתי נראית כמוך בבגד ים הייתי מעלה כל יום חמש תמונות". אורטל עמר הוסיפה והצביעה על המוסר הכפול בין נשים וגברים: "הרי אם אבא היה מעלה תמונה בבגד ים עם הבת שלו, אף אחד לא היה מגיב ככה. וזו הנקודה העצובה". אנה ארונוב הצטרפה ועם הכיתוב "לא הבנתי איפה הבעיה", ודנה זרמון הוסיפה בפוסט משלה "מממ... לא הבנתי".

אורטל עמר במחאת הביקיני
אורטל עמר במחאת הביקיני | צילום: מתוך האינסטגרם של אורטל עמר

מי שהחליטה לפרסם פוסט נוקב ונוזף בארגוני הנשים הייתה ג'ודי ניר מוזס שכתבה "הבעלות שאנשים פרימיטיביים מרגישים על גופך, הטוקבקיסטים של אלו חסרי החיים. לא מבינה היכן ארגוני הנשים הצווחניות המיליטנטיות OVER כשתוקפים אותך. אותן ג'יהאד פמיניסטי שיכריז בכל מקום שגופך הוא רכושך, ושאת האדם היחיד בעולם שיכול להחליט מה לעשות איתו. הפרמטר היחיד שחשוב הוא איך את מרגישה עם זה, וכן גם בעלך והבן שלך במשוואה. הן היחידים הרלבנטים", סיכמה ג'ודי.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Michal Yanai (@michalyanai)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dana Zarmon (@danazarmon)