נטלי דדון תוקפת: "יש כאן מדינה אחת! מתי תבינו שאתם מבקשים שלום עם דגל שלא קיים?"

נטלי דדון העלתה את תסכולה לרשתות לאחר שראתה שלט חוצות של תנועת "שלום עכשיו" המברך את נשיא ארה"ב, בשילוב דגלי ישראל והרשות הפלסטינית תחת הכיתוב "ברוך הבא לשתי המדינות שאנחנו הכי אוהבים": "הוא לא מבין עברית יה סתומים! אין לנו ארץ אחרת!"

נטלי דדון

לקראת הגעתו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, תנועת שלום עכשיו תלתה שלט חוצות בגובה בניין המברך את נשיא ארה"ב בטקסט "ברוך הבא לשתי המדינות שאנחנו הכי אוהבים" יחד עם דגלי ישראל והרשות הפלסטינית.

עוד בתרבות ובידור:

נטלי דדון, שמעולם לא חוסכת בביקורת, העלתה פוסט ביקורתי ותקיף באינסטגרם: "תנועת "שלום עכשיו" שמייצגת אולי 20% מהאוכלוסיה של מדינת ישראל (הצד שלא מבין את משמעות קיום מדינת אויב לצידנו), ועם זאת מרשה לעצמה להכניס את הנדסת התודעה שלה בביקור של נשיא ארה"ב. איפה האותיות הקטנות: "הכתוב בשלט לא מקובל על מרבית המדינה"? איזה נזק זה עלול לעשות בביקור ממלכתי של נשיא המדינה המשפיעה ביותר? חלאססססס כבררררררררררררררררר!!!! יה הזוייםםםםםםםם!!!! מתי תבינו שאתם מהונדסים ומבקשים שלום עם דגל שלא קיים ויש כאן רק מדינה אחת!!!!!!!!!!".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon)

נטלי המשיכה בביקורת וכתבה :"#הלם שנתתי לזה במה כאן. רק שתבינו כמה כסף נזרק כדי להנדס לכם את המוח! שנחשוב לרגע שיש עם מי, תחת כותרת הזויה ״שלום עכשיו״ בצמוד לדגל אשף- המעוניין לזרוק אותנו לים! ולא תשכנעו אותי אחרת מי שלא מקבל את קיום מדינת ישראל לא מעוניין שנשאר כאן בחיים, ככה בהזרמת כספים מגורמים חיצוניים נבנתה לה מערכת משומנת של אנשים שמכרו את נשמתם ומחקו את זהותם! נ.ב- הוא לא מבין עברית יה סתומים !!! אין לנו ארץ אחרת!!!", סיכמה את הפוסט.